نیم ساعت

نیم ساعت از گیم پلی بازی Call Of Duty Modern Warfare


سال 2007 بود که با عرضه بازی Call Of Duty Modern Warfare روی PS3 و XBOX 360 و PC یکی از بهترین نسخه های این سری بازی را تجربه کردیم. بازی ای که با متای 94 هنوز هم جزو یکی از بهترین بازی ها از سری COD است. چند روز پیش این بازی به صورت ریبوت شده عرضه شد و حالا نیم ساعت از گیم پلی بازی Call Of Duty Modern Warfare را می توانید از وی جی مگ مشاهده کنید.

این بازی برای PS4 و XBOX One و البته PC عرضه شده و متای 82 از این بازی، نوید یک بازی نسبتا خوب را می دهد. البته نظر متفاوت منتقدین در مورد این COD باعث رقم خوردن این متا شده. کاربران نیز نظرات بسیار متفاوتی نسبت به این بازی داشته اند. برخی بسیار خوب و برخی بسیار بد. اما چیزی که تقریبا تمامی منتقدین و گیمرها از آن تعریف کرده اند داستان جذاب بازی و روند داستانی بازیست.

بازگشت Captain Price و داستانهای مرتبط با وی هنوز هم برای بسیاری از گیمرها جذاب و خاطره انگیز است. فروشگاه VGSHOP.net این بازی را در اختیار وی جی مگ قرار داده تا از آن لذت ببریم و نیم ساعت از این بازی را برای شما نمایش دهیم. همراه وی جی مگ باشید با گیم پلی بازی Call Of Duty Modern Warfare .


در یوتیوب ببینید

در نماشا تماشا کنید

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

35 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 1 =

  • بهترین شوتر این نسل بدون شک خیلی عااااااالیه خیلی مخصوصا بازگشت کاپیتان پرایس متاشم عالیه تا اینجا 85 دیگه هم از سفینه و جنگ در فضا خبری نیس ی شوتر توپ که حال میده رو درجه سختی هارد بازی کنی صدای تلوزیونو زیاد کنی و حال کنی دستگاه رو دادم برام بزنن دل تو دلم نیس تا فردا ولی حیف فردا اخرین فرصتمه چون پس فردا اعزام خدمتم😢😢😢

  • سلام اقا میثم
    میثم در این نیم ساعت حال و انرژی همیشگی نداشتی برادر یکم انرژی و روحیه به خودت تزریق کن ولی با این حال نیم ساعت با ارزشی بود تشکر

    • بهترین شوتر این نسل سزاوارشه امروز دادم برام بریزن فردا آماده ست گیم پلی شما رو هم که دیدم عاشقش شدم مخصوصا اون لحظه ی ابتدایی بازی که درخواست پشتیبانی هوایی کردن و یهو بمب ریخت رو پایگاه متاش هم عالیه دل تو دلم نیس تا فردا دیوونه میشم

    • دوست گرامی شما یه inspect بزن با مرورگرت، با اون رنگ زیاد جذاب نیست
      در ضمن میثم
      من نیم ساعت رو ندیدم، نمی دونم چرا؟! چون احساس می کنم بدون طالبیان و آق جواد زیاد جذاب نخواهد بود
      اونا رو برگردون
      + صندلی داغ با یکی برو دیگه دلمون پوسید! (البته نه با افرادی مثل ب.ک 🙂 )

  • اول اینکه این بازی شاهکاره من هنوزبازیش نکردم ولی از گیم پلیش معلومه بازیش چیه دیگه
    دوم اینکه واقعا اقا میثم خسته نباشی که با وجود سر درد بازم برامون نیم ساعت ایم بازی رو گذاشتی

  • با اینکه قبلان استریمش را دیدم ولی بازم این قسمت بازی میبینم اینبار با میثم جان
    درود خدا بر تو ای جوان مرد

  • من که هنوز نخریدم ولی به نظرم عالی میاد بازم شوتر و دردسر همیشگی میثم سردرد
    میثم وجود اشخاصی مثل شما و سایت وی جی مگ و کلا سایت های گیم ایرانی به شدت برای گیمرها
    و کسایی که بازی می کنند ضروری من خودم خیلی اطلاعات در مورد بازی ها را ازسایت ها می گیرم
    اگر جای بنیاد بودم حمایت و توجه بیشتری به این مقوله می کردم چون نقش بسیار مهمی دارند

  • مهم ترین ایرادش همین داستان یکطرفه و پروپاگاندای امریکاست. قصه تکراری فرشته خوب و شیطان. البته هر کسی به جای امریکا باشه داستان همینه. همه میخوان بگن ما خوبیم.

  • میثم جان این نمکت ما رو آخر کور میکنه انقدر بامزه ای. وجدانا اون تیمتو برگردون خیلی ویدیوها بی مزه و ضعیف شدن. لطفا انقدرم پاچه خواری نکن واسه سلامتیت ضرر داره عزیز. این نونا خوردن نداره داداشم

    • آقا میثم کامنتای این آدما رو چرا تایید میکنید؟
      هنوز ایشون نمیدونه تیم وی جی مگ رفتن و دیگه نمیان به خاطر پول.
      بعدشم ادب و شخصیت هم خوب چیزیه. چون اینجا مجازیه و کسی نمیدونه کی هستن هرچی دلشون میخواد میگن؟ پس فکر کنم کسی نشناسه هزارتا کار دیگه هم میکنن. این افراد ارزش تاسفم ندارن.
      شما چرا تایید میکنی کامنت همیچین کسایی رو؟

      • چیز خاصی نگفته. بالاخره هر کاری بکنی یه عده راضی و یه عده ناراضی هستن. قرار نیست تمام مردم از تمام کارای ما خوششون بیاد.

  • دررود.نمی ساعت فوق العاده جذابی بود.بازی علاوه بر گیم پلی بینظیرش از نظر مکان خیلی زیباتر شده . همچنین به نظرم تیر خوردن افراد مختلف و خونش طبیعبتر و قشنگ تر شده.. یک قابلییت هم تا جاییکه دیدم فکر کنم بهش اضافه شده بود که در حال سنگر گیری میشد ایم هم کرد که این قابلییت واقعا لازم بود.بابت توضیحاتتون هم در مورد تفاوت ریمیک و ریبوت و ریمستر خیلی ممنونونیم ساعت عالیی بود.