نیم ساعت

نیم ساعت از گیم پلی بازی NFS Heat


آخرین نسخه از بازی NFS ساخته محبوب EA با نام NFS Heat دیروز هشتم نوامبر عرضه شد. این بازی بیست و پنجمین نسخه از سری بازی Need For Speed است که توسط EA ساخته و منتشر می شود. بازی ای تقریبا هرسال یک نسخه ی جدید از آن میهمان کنسولها و PCهای گیمرهاست و همیشه طرفداران خودش را دارد. با نیم ساعت از گیم پلی بازی NFS Heat توسط وی جی مگ همراه ما باشید.

بدون شک یکی از IPهایی که از دوران اوجش به دور است همین IP محبوب NFS است. این بازی برای بسیاری از گیمرهای جدید و قدیمی خاطرات بسیار خوبی به جای گذاشته و روند رو به ضعف آن مطلوب هیچ گیمری نیست. با اینحال EA بدون استراحت دادن به این بازی نسخه جدید آن یعنی HEAT را وارد بازار کرد. این نسخه قرار است بتواند خاطرات Underground که یکی از محبوب ترین قستمهای این سری بود را زنده کند. با همان شخصی سازیها و مسابقات خاص.

در Heat دیگر خبری از لوت باس برای آپگرید نیست. باید بازی کنید و پول در بیاورید و خرج ماشیهای خود کنید. همچنین سیستم پرداخت درون برنامه ای و خرید آیتمها نیز در بازی وجود دارد. نیم ساعت و بیشتر از نیم ساعت از گیم پلی این بازی را برای شما آماده کرده ایم. اگر قصد خرید این بازی را دارید شاید این آیتم به شما کمک کند.


در یوتیوب ببینید

در نماشا تماشا کنید

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

39 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =