نیم ساعت

نیم ساعت از گیم پلی بازی Star Wars Jedi Fallen Order


 احتمالا با شنیدن اسم Star Wars به یاد بازی های چندین سال اخیر از EA می افتید. بازی هایی که آنچنان کیفیت خوبی نداشتند و سیستم Pay-to-Win این بازی ها به شدت باعث نارضایتی کاربران شد. حالا کمپانی Respawn، سازنده بازی های موفق و خوش ساخت TitalFall، با عرضه یک نسخه از سری بازی Star Wars ثابت کرد که می توان آی پی های مرده را نیز به بازیهای خوب تبدیل کرد. همراه وی جی مگ باشید با نیم ساعت از گیم پلی بازی Star Wars Jedi Fallen Order.

احتمالا شنیده اید که EA بارها اعلام کرده که از نظر آنها بازی های داستانی و غیر آنلاین مرده اند. البته که این حرف EA اصلا برای گیمرها جذاب نبود و هنوز هم دستمایه بسیاری از انتقادات است. ولی Respawn که ار قضا یکی از شرکتهای زیر مجموعه خود کمپانی EA است، نشان داد که این حرف اصلا و ابدا سندیت ندارد و استقبال کاربران و منتقدان از این بازی نشانگر این امر بود. نمره متای 82 بازی نیز گویای این امر است.

بازی Star Wars Jedi Fallen Order یک بازی سوم شخص اکشن است. و مکانیکها و سیستم پلتفرمینگ آن شباهت بسیاری به بازی های موفق هم سبک مثل Uncharted دارد. ما سعی داشتیم طی نیم ساعت، این بازی و مکانیکها و کلیاتی از آن را برای شما نشان دهیم. ولی برای نشان دادن آن حدود یک ساعت زمان نیاز بود. این ویدئو حدود یک ساعت از ابتدای بازی را برای شما نشان می دهد که امیدواریم از آن لذت ببرید. همچنین نقد و بررسی Star Wars Jedi Fallen Order را می توانید در سایت مشاهده کنید. همراه وی جی مگ باشید.


در یوتیوب ببینید

در نماشا تماشا کنید

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360


vgshop.net

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

27 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 9 =

  • سلام خوب هستین چرا ایتم نیم ساعت دیگه با محمد طالبیان و میثم قربانی ضبط نمیشه و خیلی وقته میثم قربانی هم تنهایی دیگه نیم ساعت نمیگیره ؟ چرا

    • سلام
      تیم قبلی دیگه وجود ندارن. کلا به جز مدیر سایت میثم قربانی بقیه تیم همه جدید هستن و فعالیت میکنن. فعلا امکان ساخت آیتم ویدئویی نیست. در آینده و سال جدید ایشالا.

  • خسته نباشید اقا میثم عزیز.عاااالی بود.کامل و مفید.فقط یه سوال من سیستمم CORE i7 8700K , GEFORCE 1080 TI SLI و رم 32 هست.مانیتور ایسوس گیمینگ, به 150 فرم میرسه دیگه؟{:{:{:{:{:{:{:{:{:{:ای جااانم بریم بترکونیم باهاش.این که سهله RED DEAD 2 رو هم رو اولترا حداقل 90 فریم دارم میگیرم از نسخه اورجینال راک استارش.صحبن از سیستم قوی شد گفتیم یه ارز اندامی کرده باشیم بین کاربران.پخش هم نکردید مشکلی نیست.{:{:{:{:راستی از بازی RAGE 2 هم یه نیم ساعت برید بیزحمت.شنیدم گان پلیش محشره.

      • 240 هرتز.از 60 فریم وقتی یکدفعه جهش کنه رو 130 فریم یا بالاتر اونوقته که اختلافش رو متوجه میشید.البته به شرطی که به قول شما مانیتور هم نرخ به روز رسانی{هرتز}بالایی داشته باشه.مانیتور گیمینگ از نطر رنگ و کنتراست و نرخ به روزرسانی تصویر زمین تا اسمون با مانیتور های معمولی فرق داره.

      • ببخشید آقا میثم.من میخواستم از سایت شما حمایت کنم.چطور این کارو انجام بدم؟بخش حمایت تو سایت پیدا نکردم آخه اغلب سایت ها هم دارن همچین بخشیو.

      • برای حمایت بهترین کار قرار دادن لینک سایت تو امضا یا جاهای مختلفه.
        برای حمایت نقدی بزودی فروشگاه میاد بالا خرید کنید کافیه و یا اینکه از استریمها حمایت کنید.

      • به روی چشم.فقط در رابطه با خرید بازی خیلی مهمه که برای پی سی هم باشن نه فقط ps4 و اینکه بازیها کاملا سالم و اوکی باشن قطعا خود شخص بنده در ماه بالای4 یا 5 بازی خرید دارم که معرفی هم بشه به افراد مختلف خیلی خوبه.انشالا به زودی به یکی از بزرگترین رسانه های بازی تبدیل بشید که لایقش هستید.

      • من مایه دار نیستم داداش که بخوام فخر بفروشم.فقط یه زرنگی که کردم که بقیه نتونستن این بود که سیستممو حدود 3 سال پیش بستم.اون موقع کللللللللش تازه با مادربرد و هدست گیمینگ ایسوس شد حدود دوازده میلیون.که الان این سیستم بالای سی میلیون پولشه.اگر کسی این زرنگی رو داشت تشخیص میداد که با روی کار امدن ترامپ اوضاع به چه شکل میشه و سیستمش رو اون موقع میبست.حالا سیستم منم نه.یه سیستم میان رده خوب حداقل.ایشالا اوضاع درست میشه.توکل بر خدا{:{:{:{:{:{:{:{:{:{:{:

  • میثم به نظرت چرا از محمد طالبیان هیچ خبری نیست ادم به اون فعالی و زرنگی فق حدود هشتاد نود تا
    پادکست ضبط کرد نه در فضای مجازی خبری ازش نیست نه در سایت خاصی انگار کلا گیم و منتقدی را بوسیده گذاشته کنار میثم به نظرت دلیلش چی میتونه باشه ؟

      • اها ای ول دمش گرم فکر کردم دیگه کار گیم نمیکنه پس بگو رفته بازی سنتر
        میثم البته اسمش حماقت نمیشه گذاشت میشه به صورتی گفت این عشق بینهایت
        به گیم و کار نوشتن ونقد در مورد بازی ها بوده که تا اینجای کار کشوندت و میثمی
        که همه می شناسیم محاله که به این زودی ها خسته بشه

  • خوشم میاد بازی رو مثه ادم اصلاحش کردن هرچی اولش بازی اشتباهات زیادی تو عرضه داشت به مرور اکثرا شسته شد و رفت و به بازی خوبی تبدیل شد دمشون گرم انصافا

  • به نظرم بهترین بازی از جنگ ستارگان بوده تا امروز. داستان عالی، گیم پلی غنی و گرافیک عالی… همه و همه عالی روشون کار شده و جزوِ بهترین های امسال بوده. مرسی بابت نیم ساعت ممنون اقا میثم عزیز