نیم ساعت گیم پلی

نیم ساعت – گیم پلی Streets of Rage 4


شاید 26 سال انتظار برای انجام یک نسخه جدید از یک بازی بسیار زیاد باشد. البته که شاید نباید گفت. حتما زیاد است. و بعد از 26 سال میتوانیم گیم پلی Streets of Rage 4 را مجدد تجربه کنیم.

این بازی نسخه چهارم از سری بازی Streets of Rage است و در ادامه نسخه سوم عرضه می شود. شاید در واقعیت 26 سال از نسخه سوم گذشته باشد ولی در داستان بازی فقط 10 سال از نسخه سوم زمان سپری شده.

نسخه های قبلی این بازی برای Sega Genesis عرضه شدند ولی تقریبا در طی این سالها روی تمامی کنسولها عرضه شده اند و قابل بازی هستند. شاید کمتر کنسول یا پلتفرمی باشد که نسخه های اول تا سوم را به خود ندیده باشد.

همان فضا و محیط و همان هیاهو بسیار بسیار جذاب خودش را از گذشته تا به امروز کشانده و در مقابل مخاطب قرار گرفته است. طبق سنت وی جی مگ نیم ساعت از گیم پلی این بازی را برای شما آماده کرده ایم تا از دیدن آن لذت ببرید و البته که برای خرید این بازی نیز راحت تر تصمیم گیری کنید.

همچنین نقد و بررسی Streets of Rage 4 را می توانید در سایت مشاهده کنید تا در تصمیم گیری بیش از قبل دستتان باز باشد. همراه وی جی مگ باشید با نیم ساعت از گیم پلی بازی Streets of Rage 4.

در یوتیوب تماشا کنید

در نماشا ببینید

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

29 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + دوازده =

  • میثم جان به نظرت مرزها باز بشه و صادرات و واردات کالا ها روال عادی بگیره قیمت کنسول و بازی کاهش پیدا می کنه؟

  • آقا میثم دمت گرم خیلی دلم برات تنگ شده بود امید وارم با گروه جدیدت موفق باشی و حتی به بالا تر از بازی سنتر برسی ادامه بده و امیدوارم بیماریت هم خوب بشه

    • ممنونم. بیماریم که سنگ کلیه اس و برطرف شد. دم شما گرم. در مورد گروه هم بگم فعلا کسی نیست جز من و گروه منتقدین بازیها به سرپرستی فردین باقری که تو ترکیه اس و نمیتونه توی ویدئو ها باشه.
      ما سعی مون رو میکنیم. تا ببینیم وضعیت مالی تا کی اجازه میده و تا چقدر.

      • ای بابا! من شخصا نمی دونستم بیماری 🙁
        حالت چطوره میثم گرامی؟ برام جای سواله که کسی که ترکیه ست نمی تونه توی سایت های ترکی مطلب بذاره، میاد واسه شما؟؟؟؟؟ برایم جالب است میثم گرامی! یه توضیح میدی؟ راستی صندلی داغ چی شد؟ مردیم برادر با یه بازیسازی صندلی داغ برو دیگه! الان ارتباطات راحت تره و میشه تماس تصویری برقرار کنید، مثلا همین آقا فردین هم خوبه ها، چون من آشنایی خاصی ندارم باهاشون، نمی دونی از چه سالی می نویسه؟ چون من توی این چند سال تقریبا توی هر سایتی دیدم ایشون رو.

      • من اوکیم. مشکلی نیست. سنگ کلیه هر چن سال میاد پاره م میکنه میره.
        فردین تو ترکیه کار میکنه ولی نویسنده ی سایتای ایرانیه
        تو هر سایتی هم نبوده. تو بازی سنتر بوده و یه مدت هم توی بازی مگ بوده. جای دیگه اگر بوده من نمیدونم.

      • خدارو شکر میثم گرامی. خو تو ترکیه مگه پولش بهتر نیس؟ باز دستش درد نکنه هوای سایتای ایرانی رو داره. اره منم تو همونا دیدم. از ب.مگ هیچ وقت خوشم نیومد! چون هیچی میثم گرامی خودمون نمی شه!

  • آقا میثم تفقدی نظری چیزی به این دوساقه کم رو (یوتیوب)هم بکن :)))

    تا آخرش با ویجی مگ هستیم به امید نیم ساعت های بیشتر و موفقیت روزافزون شما

  • سلام میثم جان خسته نباشی – خوشحالم بالاخره برگشتی
    ولی انتخاب های بهتری بود برای یک نیم ساعت بعد این همه مدت !