نیم ساعت

گیم پلی بازی Code Vein – وی جی مگ


بیست و هفتم سپتامبر بود که بازی Code Vein‌ عرضه شد. بازی ای که بسیاری از دوستداران سری سولز و دوستداران بازی های Action RPG و Hack-Slash منتشر آن بودند. چون به زعم بسیاری و با توجه به نمایشهای دیده شده از آن، کد وین می توانست به یکی از بهترین بازی های این سبک تبدیل شود. از همین رو طرفداران زیادی منتظر این بازی بودند.

بعد از عرضه بازی برخوردهای ضد و نقیضی با این بازی شد و میزان مقبولیت آن با توجه به توقعاتی که بالا رفته بودند، آنچنان نبود. منتقدین و گیمرها با نگاهی متفاوت با این بازی برخورد کردند و امتیازات این بازی کاملا متفاوت بود. تیم وی جی مگ نگاهی به گیم پلی این بازی روی پلتفرم PC داشته و ویدئویی حدودا 45 دقیقه ای برای شما آماده کرده است. همچنین نقد و بررسی این بازی را می توانید روی سایت مشاهده کنید.

شاید با دیدن این ویدئو نظر شما در مورد این بازی تغییر پیدا کند. شاید نظر بهتری پیدا کنید و شاید هم نظرتان نسبت به این بازی بدتر شود. در هر صورت با ما در ارتباط باشید و نظرات خودتان را در مورد این بازی با بقیه به اشتراک بگذارید.


در یوتیوب تماشا کنید

در نماشا ببینید

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

8 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 1 =

  • درود بر میثم کبیر:دی
    اقا چقدر بد شد این بازی:/
    چی فکر میکردیم چی از اب در اومد!
    هزار رحمت بر دارک سایدرز3!
    فقط به درد بازی های فری psn و… میخوره و نه بیشتر:دی

    • نه حالا اونقدرها هم اینجوریا نیست. شاید اگر سازندگانش کمی از حجم سک*سی بازی کم میکردن و میبردن سمت چیزای دیگه بهتر میشد. ولی در کل بازی ضعیفی نیست ولی بازی خیلی خیلی خوبی هم نیست.
      ارزش بازی کردن رو داره.

  • میثم می خواستم چند تا بازی برای زیر خاکی پیشنهاد بدم
    Parasite eve2
    Resident evill 3
    dino crisis 2
    Heart of darkness
    Metal gear solid 1
    Soul rever legacy of kain…
    اقا ps1 چقدر بازی خوب داشته خیلی بازی داره این کنسول

      • پس امیدی داشته باشیم به برگشتن آیتم زیرخاکی؟
        ضمنا تشکر فراوان بابت نیم ساعت بازی های جدید که تو این اوضاع هیچ سایت دیگه ای انجام نمیده، یک دونه س وی جی مگ به امید بازگشت به روزهای طلایی سایت.

  • سلام بعد از ۲ماه برگشتم یکسر به سایت بزنم دیدم که باز بخش نیم ساعت فعال شد خیلی خوشحال شدم و از یکطرف جای خالیه دوستانی که جدا شدنم حس میشه مثل اقای طالبیان و …. امیدوارم که اوضاعتوم بهتر شه و مثل قبل به کارتون ادامه بدین