E3 2018

دانلود کنفرانس Microsoft در E3 2018

بدون شک مایکروسافت یکی از قدرتمندترین کمپانی های حال حاضر صنعت بازی سازیست و کنفرانس Microsoft در E3 2018 نیز یکی از مورد انتظار ترین کنفرانس‌های همیشگی E3 است. امسال نیز مایکروسافت طبق هر ساله در E3 نمایش داشت و این نمایش شامل بازی های بسیاری از جمله بازی های اختصاصی و غیر اختصاصی می شدند.

قبل از شروع کنفرانس اخبار بسیاری راجع به عملکرد مایکروسافت منتشر شده بود و بسیاری از نویسندگان و سردبیران سایتهای بزرگ از فوق العاده بودن این کنفرانس صحبت کرده بودند. از لو رفتن سه عنوان Gears گرفته تا بازی های اختصاصی همانند Session و معرفی Halo جدید. همچنین بازی های دیگر نیز در این کنفرانس معرفی شدند که علیرغم اینکه اختصاصی برای XBOX نبودند ولی نمایش مایکروسافت را بیش از پیش زیبا کردند.

معرفی بازی Devil May Cry 5 و معرفی عنوان لو رفته Just Cause 4 از جمله مواردی بودند که در این کنفرانس نمایش داده شدند. همچنین در بخش معرفی بازی های کوچک و ایندی اتفاق زیبایی افتاد و بازی Children of Morta نیز در بین بازی ها نمایش داده شد. نمایش گیم‌پلی بازی The Division 2 دیگر نکته‌ای بود که بسیاری انتظارش را در کنفرانس Ubisoft داشتند اما مایکروسافت به آن پرداخت. در این میان نباید بازی Forza Horizon 4 را نیز از یاد برد که با قابلیت تغییر فصل خود می‌تواند تحولی بزرگ را در سبک Racing به وجود آورد.

سازندگان Xbox One همچنین به سراغ یکی از مجموعه‌های قدیمی استودیو Rare یعنی بازی Battletoads رفتند که سال‌ها بود خبری از آن نشنیده بودیم. هرچند تیزر کوتاهی از این بازی تنها به نمایش در آمد اما انتظار می‌رود که سبک و سیاق آن همچون گذشته باشد و تمرکز اصلی روی یک اکشن پلتفرمر قرار گیرد. بخش دیگری از کنفرانس امسال مایکروسافت به نمایش سه بازی از مجموعه Gears of War اختصاص یافت که پیش‌تر شایعه‌اش را مورد بررسی قرار داده‌ بودیم. سه بازی Gears Pop، Gears Tactics و Gears 5 توسط راد فرگوسن در جریان مراسم مورد بحث معرفی شدند.

بخش نهایی کنفرانس مایکروسافت نیز به نمایش و معرفی چند بازی مختلف اختصاص یافت که از میان آنها می‌توان به Devil May Cry 5، Jump Force و Dying Light 2 اشاره کرد. این در حالی بود که اهالی ردموند کنفرانس خود را به اولین نمایش رسمی از Cyberpunk 2077 به پایان رساندند. نکته‌ای که نباید فراموش کنیم این است که میان بازی‌های معرفی شده، فیل اسپنسر همچنین اعلام کرد که آنها پنج استودیو جدید را احداث و خریداری کرده‌اند تا وضعیت عناوین انحصاری خود را نسبت به گذشته بهبود دهند.

در ادامه می توانید این کنفرانس جذاب را با لینک مستقیم و در 3 کیفیت از وی جی مگ دانلود کنید:


دانلود 1080P

دانلود 720P

دانلود 360P

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − 10 =

  • خدایی دم فیل اسپنسر گم
    عجب ادم با سیاستیه…..
    در اصل کنفرانس ماکروسافت برخلاف زرق و برقش هیچی نداشت….
    کلا ۵ تا بازی انحصاری داشتن که یکیشم اسکیت بود….همش مولتی پلتفرم
    ولی مولتی پلتفرمای خفنی اورد :laugh:
    از dmc تا سایبرپانک
    ولی به نظرم ماکروسافت نسل بعدی پا به پای سونی میاد جلو و اینم خوبه…ما که راضییم?