اخبار بازی E3 2018

گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 در E3 2018 نمایش داشته !

گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 در E3 2018 نمایش داشته !

وی جی مگ: گیمرها همچنان منتظر نمایش گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 هستند و بعد از تایید غیبت این بازی در E3 2018 بسیاری از آنها ناامید شدند که فعلا امکان تماشای بازی مورد علاقه خود را ندارند با این حال اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 در E3 2018 نمایش داشته و با توجه به همین موضوع می‌توان انتظار نمایش عمومی آن در آینده‌ای نزدیک را داشت.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت یوروگیمر به تازگی گزارشی را درباره بازی‌های مورد علاقه آنها در E3 2018 منتشر کرده و در کمال تعجب بخشی از آن به بازی Red Dead Redemption 2 ارتباط دارد. به نظر می‌رسد که آنها موفق شده‌اند به اتاق جلسه‌ای‌ محرمانه راه پیدا کنند که در آن شکلی از گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 به نمایش در آمده. اتاقی که به نظر در آن جلسه‌ای میان سازندگان بازی و احتمالا تیمی مدیریتی در حال برگزاری بوده و نهایتا قرار نبوده که کسی از برگزاری آن خبردار شود.

اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که برخی خبرنگارهای یوروگیمر موفق شده‌اند برای لحظاتی آن به اشتباه در این اتاق حضور پیدا کرده و اولین تصاویر از گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را تماشا کنند. استودیو Rockstar هنوز به این موضوع واکنش درستی نشان نداده اما انتظار می‌رود که با توجه به اتفاقات پیش آمده در آینده‌ای نزدیک شاهد نمایش گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 برای عموم گیمرها باشیم. بازی ککه قرار است در تاریخ 26 اکتبر برای PS4 و Xbox One منتشر شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + هفده =