E3 2018

دانلود کنفرانس Sony در E3 2018

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که امسال توجه آنچنانی از سوی ناشرها به E3 2018 نشده و کنفرانس Sony در E3 2018‌ نیز آنچنان پر از سورپرایز نبود هرچند نمایش تمامی بازی‌های آنها در سطح بالایی قرار داشت و گیم‌پلی چند بازی انحصاری بزرگ خود را نیز به نمایش در آوردند.

به گزارش وی جی مگ، کنفرانس Sony در E3 2018 با نمایشی مفصل از گیم‌پلی The Last of Us Part 2 شروع شد. بازی که دیگر می‌دانیم شخصیت اصلی آن الی است و باید با این شخصیت در سنین بالاتری نسبت به قسمت اول انحصاری PS4 را تجربه کنیم. نمایش بازی به خوبی نشان می‌دهد که بازی از هر لحاظ نسبت به قسمت اول بهتر شده و البته دنیایی سیاه‌تر و خشن‌تر را به نمایش در می‌آورد. در ادامه شان لیدن تایید کرد که حالت New Game Plus به بازی God of War اضافه می‌شود و نهایتا نوبت به خبری برای طرفداران Call of Duty رسید. از امروز کاربرهای پلاس می‌توانند بازی Call of Duty Black Ops 3 را به صورت رایگان دانلود کنند.

بخش بعدی به تیزر کوتاهی از بسته قابل دانلود بازی Destiny 2 با نام Forsaken اختصاص یافت و نهایتا گیم‌پلی بازی Ghost of Tsushima برای اولین‌بار به نمایش در آمد. ساخته جدید استودیو Sucker Punch که جلوه‌های گرافیکی خارق‌العاده‌ای داشته و نشان می‌دهد که با اثری قابل توجه در ژانر اکشن ماجراجویی و با تم ژاپن روبرو هستیم. بعد از این انحصاری PS4 استودیو Remedy عنوان جدید خود یعنی بازی Control را برای اولین‌بار معرفی کرد که نشر آن را 505Games برعهده دارد و برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود.

یکی از سورپرایز‌های کنفرانس Sony در E3 2018 معرفی بازسازی بازی Resident Evil 2 بود که می‌دانستیم در حال ساخت است اما تاکنون به صورت رسمی معرفی و نمایش را تجربه نکرده بود. بازسازی که تفاوت‌های بسیاری را با نسخه اصلی این اثر رقم زده و نشان می‌دهد که توجه بسیاری به آن در Capcom شده و قرار است که در ژانویه سال 2019 میلادی منتشر شود. در ادامه برای سومین‌بار در دو روز گذشته تریلر جدیدی از بازی Kingdom Hearts 3 به نمایش در آمد و دنیای دزد‌های دریایی کارائیب را برای اولین‌بار دیدیم.

ساخته هیدئو کوجیما دیگر انحصاری مهم PS4 یعنی بازی Death Stranding نمایشی کامل را تجربه کرد و بخش‌هایی از گیم‌پلی آن نیز به نمایش در آمد. دو بازیگر جدید نیز به فهرست چهره‌های حاضر در این بازی اضافه شدند. با تیزر کوتاهی بازی Nioh 2 از سوی استودیو Team Ninja معرفی شد که احتمالا مانند نسخه اول به صورت انحصاری زمانی برای PS4 در دسترس قرار می‌گیرد. نهایتا کنفرانس Sony در E3 2018 با نمایشی از گیم‌پلی بازی Spider-Man به پایان رسید. عنوانی که چند ماه دیگر به صورت انحصاری برای PS4 منتشر می‌شود.


دانلود 1080P

دانلود 720P

دانلود 360P

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

8 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 6 =