E3 2018

دانلود کنفرانس Ubisoft در E3 2018

وی جی مگ: روند معمولی کنفرانس‌های امسال با Ubisoft در E3 2018 نیز ادامه پیدا کرد و این کمپانی نیز بدون معرفی هیچ بازی بزرگی کنفرانس مطبوعاتی خود را به پایان رساند. مراسمی که در قالب 90 دقیقه برگزار شد و باید بگوییم که کنفرانس Ubisoft در E3 2018 به شکل ناامیدکننده‌ای و بدون معرفی هیچ بازی بزرگی در انتهای کار به پایان رسید.

به گزارش وی جی مگ، همچون سال‌های گذشته کنفرانس Ubisoft در E3 2018 نیز با بازی Just Dance 2019‌ شروع شد و کاملا نشان داد که همچنان کمپانی فرانسوی رویکردی جدی به این مراسم ندارد. در ادامه نوبت به بازی Beyond Good & Evil 2 رسید که مشخص شد شخصیت Jade (قهرمان قسمت اول) در آن حضور دارد. سازندگان بازی بخش‌های کوتاهی را نیز از گیم‌پلی این اثر به صورت آف‌اسکرین نمایش دادند. بعد از این بازی نوبت به حضور سازنده بازی Rainbow Six Siege رسید. در جریان این کنفرانس اعلام شد که تعداد گیمرهای این بازی به 35 میلیون نفر رسیده.

اولین بازی جدید Ubisoft در E3 2018 اما قسمت جدید مجموعه Trials با نام بازی Trials Rising بود. بازی که در فوریه سال 2019 برای PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch عرضه می‌‌شود و اینبار از حالت آنلاین به صورت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند. بازی The Division 2 هرچند دیشب در کنفرانس مایکروسافت نمایش داشت اما اینبار نیز دو تریلر از آن به نمایش در آمد و مشخص شد که نه تنها کلاس‌های مختلف به آن اضافه می‌شوند بلکه حالت Raid با پشتیبانی از 8 نفر در آن قرار خواهد گرفت.

بخش دیگری از کنفرانس Ubisoft در E3 2018 به نمایش موزیکال بسته قابل دانلود جدید Mario+Plus اختصاص یافت و نهایتا بازی Skull & Bones نیز با یک تریلر سینمایی و مونتاژی از گیم‌پلی نمایش جدیدی را تجربه کرد و همچنان تنها گفته شده که در سال 2019 برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود. بخش بعدی نمایش امسال Ubisoft با بازی واقعیت مجازی Transference ادامه یافت که پاییز سال 2018 منتشر می‌شود. در ادامه اعلام شد که شخصیت Star Fox از بازی‌های نینتندو در همکاری با Ubisoft به بازی Starlink اضافه می‌شود.

بسته اضافه شونده بازی For Honor Marching Fire ادامه کار را رقم زد و مشخص شد که جنگجوهای چینی همراه با یک حالت جدید تحت عنوان Breach به این بازی اضافه می‌شوند. نهایتا بعد از تریلری کوتاه از The Crew 2 نیز نوبت به نمایش کامل Assassin’s Creed Odyssey رسید که تمامی اطلاعاتش پیش از این لو رفته بود و نکته‌ای جدید را به همراه نداشت.


دانلود 1080P

دانلود 720P

دانلود 360P

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 3 =