گیم پلی تریلر

ویدئوی گیم پلی نسخه بتای Marvels Avengers


حدود یکماه تا عرضه بازی Marvels Avengers باقی مانده. این بازی چهارم سپتامبر برای PS4 و XBOX One و Windows منتشر می شود. ویدئوی گیم پلی نسخه بتای Marvel’s Avengers توسط سازندگان منتشر شده که محیطهای مختلف و قهرمانان بازی و نحوه Co-Op در بازی را نمایش می دهد.

Marvel’s Avengers توسط Crystal Dynamics و Eidos-Montréal ساخته شده و نشر آن بر عهده Square Enix است. بازی بر اساس شخصیتهای موجود در کامیکهای مارول طراحی شده و البته با سبکی Action- Advanture قرار است گیمرها را سرگرم کند.

این بازی همچنین قرار است برای کنسولهای نسل نهم یعنی PS5 و XBOX Series X نیز منتشر شود که یک بازی میان نسلی محسوب میشود. Stadia نیز از این بازی بی نصیب نیست و همزمان با عرضه برای پلتفرمهای مختلف، روی استادیا هم Marvel’s Avengers را میتوان بازی کرد.

ویدئوی پیش رو نمایشی از نسخه‌ی بتای Marvels Avengers ست که اگر بازی را پیش خرید کرده باشید در دسترس شما قرار خواهد گرفت. همراه وی جی مگ باشید با ویدئوی گیم پلی نسخه بتای Marvels Avengers.

در نماشا ببینید

دانلود 1080

دانلود 720

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + هفت =

  • نمیدونم چرا اصلا به این بازی حس خوبی ندارم.تونی استارکش شبیه خواننده های ایرانی دهه 60ه.گیمپلی بازی هم طبق این تریلرا چنگی به دل نمیزنه.گرافیک خاصی هم نداره.
    برای من جز عناوین امیدوار کننده نیست.
    (البته دیدن تریلر کی بُوَد مانند بازی کردن)

      • مارول یخورده تو گیم از dc عقب تره.این اسپایدرمن هایی که تو این دوسال داد خوب بود(البته من حال نکردم)ولی هنوز جای کار داره تا به DC برسه.سه گانه بتمن راک استدی یا اینجاستیس ها واقعن خوب بودن و تو ذهن ها هنوز مونده و طرفدار داره.
        امیدواریم مارول هم بتونه در سطح دی سی بازی بده و رقابت شه تا هر کدوم بازی های خفن بدن.مثل مایکروسافت و سونی.به قول خودتون هر چی بیشتر بین بزرگان رقابت باشه به نفع ما یوزر هاست