سخت افزار و آموزش

آموزش آنلاین بازی کردن Resident Evil 5

آموزش آنلاین بازی کردن Resident Evil 5 1

در این ویدئوی آموزشی خواهید دید که چگونه می توانید Resident Evil 5 را بصورت آنلاین و با گیمرهایی از سراسر جهان بازی کنید. البته در کنار این آموزش نیاز به دو برنامه Tunngle و Tecknogod نیز خواهید داشت که می توانید از طریق این لینک ها، دانلودشان نمائید: 1. Tunngle با حجم 3 مگ  2. Tecknogod با حجم 1 مگ.



AD_HQ_Direct.gif (200×32)

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

31 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 20 =

    • احتمالاً نباید با نسخه فارسی مشکلی پیش بیاد ولی در کل شما باید بدونید بازی هایی که مایل هستید بصورت کپی بازی کنید، یکم بد قلقی رو داره و باید بخوبی بلد باشید با کامپیوتر کار کنید تا بتونید قلق مخصوص اون آموزش رو پیدا کنید. یه سری بازی های که ما ازشون آموزش تصویری ساختیم، با برنامه Tunngle و TeknoGod آنلاین می شدند که خود برنامه TeknoGod کلی قلق داشت که اگه رعایت نمی شد یا بازیتون رو نمی تونستید آنلاین بازی کنید یا نمی تونستید به طور کل وارد بخش آنلاینش بشید. به هر حال این آموزش خیلی خیلی قدیمیه و برای اینکه بتونید آپدیت های جدید این برنامه ها و آموزش جدید و بروز شدش رو ببینید بهتره یه سر به سایت Tunngle بزنید ( با یه سرچ در گوگل راحت پیدا میشه ) و در بخش Network بدنبال بازی RE5 بگردید و اگر روش بروز شده و آپدیت شده ای براش اومده با دانلود فایلهای مورد نظر و انجام کارهای گفته شده بازیتون رو آنلاین بکنید و ازش لذت ببرید.
      البته توصیه می کنم بهتره از نسخه انگلیسی بازی استفاده شود چون ممکن است در نسخه فارسی به گفته ی آقای قربانی فایلهای سیستمی دستکاری شده باشند.

    • این ویدئو یه عمری ازش گذشته. فکر کنم واسه دو سال پیش باشه. تا الان 100 درصد روش آنلاین بازی کردنش عوض شده. باید در سایت های خارجی دنبالش بگردید.

  • سلام داداش وقتی جوین میشم من رو یک فردی کلیک میکنم ارور میده و نمی تونم وارد شدم داداش به نظرتون برای اینکه بازی انلاین بشه بازی کرد باید اوی افلاین کامل یک بار برم ممنون میشم جواب بدید

  • اگه میشه برنامه TECKNOGODS رو رو یه سرور دیگه مثل آپلودباز یا هر سروری که ف ی ل تر نباشه آپ کنید..من رو لینک بالایی هر چی کلیک میکنم ارور میده

  • شما در سایت عضو بشین به من یه پیام خصوصی بدین و یوزرنیم پسوردتون رو که میخواین در تانگل داشته باشین بگین تا من براتون بسازم و در همون پیام خصوصی بهتون بگم.

  • میشه برام یه اکونت بسازید ممنون میشم اخه من هرکاری اکونت بسازم هربار یه ارور میده ممنون میشم برام بسازید

  • دوستان هر بازی که واسه کامپیوتر میاد بعد 1 سال یا بیشتر، روش های مختلفی برای آنلاین بازی کردن آن ها ساخته میشه ! اون وقتی که من بتونم روش آنلاین بازی کردن pes 2012 براتون قرار بدم، شما دارین pes 2014 بازی میکنین و آنلاین بازی کردن اون رو میخواین !
    بنابر این اگر بازی قدیمی قشنگی دارین که فکر میکنین آرزوی همه ی ماها اینه که اونا رو آنلاین بازی کنیم بگین که قرار بدم.