بازی ایرانی اخبار بازی

دوره‌ بازاریابی برای بازی‌های ویدیویی برگزار می‌شود

دوره‌ بازاریابی برای بازی‌های ویدیویی

در این دوره‌ها، سرفصل‌های اصلی مرتبط با بازاریابی بازی‌ها از تعاریف اصلی گرفته تا فرآیندهای لازم و نمونه‌های این کار در صنعت بازی‌های ویدیویی مورد بررسی قرار می‌گیرد. کلیه فعالیت‌هایی که زیرمجموعه بازاریابی بازی‌ها می‌باشند مورد بحث قرار می گیرند و کاربردهای هر‌کدام تحلیل می‌شود.

این مجموعه از دوره‌ها شامل دو دوره تخصصی است:

۱ – دوره تخصصی بازاریابی برای بازی‌های موبایل Mobile Game Marketing
(۶ ساعت)

۲ – دوره تخصصی بازاریابی برای بازی‌های رایانه و کنسول PC and Console Game Marketing
(۶ ساعت)

دوره در آذرماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود و زمان دقیق و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارائه دهنده:
امیرحسین فصیحی، از موسسان فن‌افزار
شرکت فن‌افزار از استودیو فن‌افزار و نشر فن‌افزار تشکیل شده است. استودیو فن‌افزار از سال ۱۳۸۵ به فعالیت تولید بازی‌های ویدیویی مشغول است و نشر فن‌افزار نیز از سال ۱۳۹۴ فعالیت انتشار بازی‌های ویدیویی را آغاز نموده‌ است.

پیش‌نیاز دوره: تجربه حضور در تیم‌های بازی‌سازی که محصولی منتشر کرده باشند و تمایل برای انجام کار در حوزه بازاریابی بازی و یا تجربه کار در زمینه بازاریابی و تمایل برای انجام این فعالیت در زمینه بازی‌های ویدیویی.

در صورت تمایل به پیش ثبت نام در این دوره‌ها، فرم زیر را پر کنید (اولویت ثبت نام برای متقاضیانی است که واجد شرایط باشند):

فرم پیش ثبت‌نام دوره‌های بازاریابی برای بازی‌های ویدیویی

پایان پیش ثبت‌نام اول آذرماه است.

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 5 =

  • سلام مجدد.
    بسیار هم عالی . محبت کردید علی جان بابت راهنمایی بسیار خوبتون♥
    تسلط به زبان اینگلیش در سطح عالی و 5 زبان اروپایی به صورت نسبی بلدم انشاالله بیشتر باهمدیگه صحبت میکنیم.مشورت و راهنمایی خواستم حتما میپرسم ازتون.
    متشکرم ♥

  • سلاااام علی آقای ذاکری 🙂 خوبی عزیز ♥ میگم بینهایت علاقه مند به بازی و بازی سازی و طراحی و مدلینگ و انیمیشن سازی هستم.تجربه کاری در بازی سازی ندارم ولی علاقه و استعداد به شدت فت و فراوان دارم که میخوام واقعا ادامه بدم و تو این حوزه و رشته و صنعت فوق العاده پا بذارم و از تمام زمینه ها و مواردی که لازم هست مطلع و آگاه بشم. من واقعا علاقه وصف ناپذیری دارم به این رشته و به عنوان یک شغل اصلی و آینده دار بهش نگاه میکنم . توی زمینه مدلینگ و طراحی و کار با برنامه هایی مثل MAYA , 3DMAX , ZBrush هم کمی سر رشته و تجربه دارم و توی دانشگاه مدلهای خوب و قشنگی طراحی کرده بودم از روی خودم که استاد کیف میکرد از دیدنشون. و خلاقیت نشون میدادم از خودم.
    میخوام بدونم این دوره و یا موارد مشابه خوبه برام بیام شرکت کنم ؟میتونم شرکت کنم یا نه؟ بعععد عارضم به خدمتت که شما چه پیشنهادی دارید برای من که پا تو عرصه بازی سازی بذارم؟از کجا باید شروع کنم و چجوری؟پیش زمینه هاش چی هست؟ممنون میشم یا اینجا تو توی ایمیل بنده رو راهنمایی کنید.یا توی تلگرام اگر تشریف دارید خدمت برسم. یا کسی یا کسانی رو معرفی بفرمایید برای پرسش و راهنمایی و مشاوره.ممنون و متشکرم♥

    • سلام خدمت شما دوست گرامی
      اولین پیشنهادی که می تونم به شما عرض کنم، دایره وسعت بازیسازی بسیار گسترده است.حتما برای خود یک زمینه تخصصی انتخاب کنید، مثلا مدلسازی و ….
      دوم اینکه الان رفرنس های زیادی از قبیل سایت های آموزش بازیسازی و ویدیو های آموزشی و… وجود دارند که به نظرم به صورت جدی وقت بذارید و شروع به استفاده از این رفرنس ها کنید(البته برای استفاده از این دست رفرنس ها، تسلط به زبان انگلیسی حیاتی است)
      سوم به نظرم هزینه کنید و اگر تهران تشریف دارید در دوره های تخصصی مراکزی که به صورت تخصصی آموزش بازیسازی در شاخه های مختلف را ارایه می کنند، مراجعه کنید مثلا انستیتو ملی بازی سازی یا مجتمع فنی تهران از این دست مراکز هستند. اگر تهران تشریف ندارید می تونید در دوره های مجازی انستیتو ملی بازیسازی شرکت کنید.
      سوال دیگری هم داشتید بنده و خیلی از دوستان بازیساز بنده اینجا هستند تا به شما پاسخ دهند.
      موفق باشید.