نگاه

گیم سوخته (Out Of Sight)

گیم سوخته (Out Of Sight) 1

در دنیای بازی های کامپیوتری هر روز بازی های جدید ساخته و به بازار عرضه می شوند. با اینکه قیمت بازی در ایران به خاطر نبودن قانون کپی رایت جهانی بسیار پایینتر از حد واقعی خود و تا حدی میتوان گفت مفت می باشد ولی با اینحال سلیقه و یا زمان دردسترس گیمرها این اجازه را به آنها نمی دهد که تمام بازیهای  عرضه شده را بازی کنند و یا حتی امتحان کنند. البته این مساله بیشتر به سلیقه مخاطب مربوط می شود. با اینحال ما در گیم ایمگ آیتمی را برای شما آماده ساخته ایم که در آن بعضی از بازی هایی که از دید گیمرها به هر دلیلی پنهان می ماند و آنها از لذت انجام آنها دور می مانند را معرفی خواهیم کرد.بازی هایی که انصافا ارزش بازی کردن را دارند ولی از دید اکثریت گیمرها دور مانده اند. در این شماره در مورد دو بازی Major League Baseball 2k12 و Scary Girl صحبت خواهیم کرد. بازی Major League Baseball در سال 2012 توسط شرکت 2K Sports ساخته شده و کمتر کسی این بازی را انجام داده است. بازی Scary Girl هم که شباهت زیادی به بازی LBP انحصاری Ps3 دارد و می تواند برای تمامی سنین مخصوصاً سنین زیر 15 سال جذاب و مناسب باشد. این شما و این هم آیتم جدید گیم سوخته از وب سایت گیم ایمگ. با ما همراه باشید.

[download id=”1430″]                                               [download id=”1433″]

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

20 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × سه =

  • با تشکر از عرفان عزیز،
    کلا سری بازی های 2K Sports یکی از بهترین هاست…
    من خودم سالهاست که دارم NBA رو بازی میکنم این رو هم حتما خواهم گرفت…

  • من از قوانین بیسبال سردرمیارم اتفاقا ولی اصلا حالم نمیکنم با بازیای ورزشی بر عکس خیلیا و این یه چیز شخصیه وبه سلیقه گیمر بستگی داره البته به نظر( بنزر) دوستمون هرکی بیسبال بازی نکنه حتما علتش (غلت) اینکه که از قوانینش آگاه نیست که این یه فکره کاملا شخصی و مبتدیانست. در ضمن اگه سوالی در مورد قوانینش داری بپرس تا بگم ]:

  • واقعا آیتم عالیی بود،به عرفان خسته نباشید میگم
    بنر من غلت اینکه کسی سراغ بازی بیسبال نمیره اینه که از قوانینش اطلاعی نداره و طبعا وقتی اینجوری باشه از بازی لذت هم نمیبره و هیجان انگیز هم نخواهد بود برای گیمر،اما من خیلی خوشم اومد و حتما تهیش میکنم.

  • با سلام آیتم خوبیه ممنون در ضمن خدا رو شکر که این بازیا از دیدم پنهون مونده بود چون اصلا علاقه ای به این تیپ بازیا ندارم

  • بازي هاي قشنگي بود. مخصوصا اون بازي Baseball 2k12.
    من كه از بازي خوشم اومد. ببينم دانلود بازي تو اينترنت نيست دانلودش كنم.
    ممنون آقا عرفان، كلا چند وقت بود تو گيم ايمگ نبودي، راستشو بگو كجا رفته بودي. ولي با اين پست ديگه معلومه كه برگشتي.
    بازم ممنون

  • این crysis،بازی زیاد جالبی هم نیستا!!
    من هر سه نسخه بازیو رو pc بازی کردم ولی اصلا از داستان بازی هیچی سر در نیاوردم.یعنی اصلا نفهمیدم داستانی داشت یا نه.
    فقط گرافیکش خیلی از بازی های تفنگی دیگه بالاتره.
    بعدشم بازی Crash Bandicoot تو سبک خودش از نظر من از بازی Rayman Origins هم قشنگ تره.
    نمیشه این بازی رو با یه بازی تفنگی مقایسه کرد.
    اگه اینجوریه هنوز خیلی ها هم هستن که GTA 5 رو به بازی هایی چون wow و general’s و … ترجیه میدن.

  • با سلام به همه ی کارکنان گیم ایمگ بازی هایی که شما نام بردید به صورت ان چنانی منتشر نشدند و من اولین بار که اسم بازی Baseball 2k12 و Scary Girl رو میشنوم و من عکس بازی scary girl رو دیدم و دارم دانلود میکنم باتشکر

  • ممنون از بچه هایی که تو گیم ایمگ زحمت می کشن و آیتم می دن . دوستان خواهشا ایرادهای بنی اسرائیلی نگیرین . نه تو متن نه تو کلیپ هیچ جا نگفته بازی انحصاری ps3 … در مورد اینکه تاوقتی کرایسیس هست کی این بازی هارو بازی می کنه باید بگم که هستن گیمر هایی که هنوز هم کراش باندیکوت رو به کرایسیس ترجیه می دن …
    بازی هایی مثل این بازی ها یه جور زنگ تفریح میون بازی های میلیون دلاری شرکتهای عظیم بازی سازیه . وقتی اینطور بازی هارو بازی می کنین بعضی وقتها خنده و قهقهه می زنین و یه لذت متفاوت احساس می کنین . همین واسه شرکت های بازی سازی که تو این زمینه کار می کنن کافیه … که چطور با المان های ساده و مبتدیانه می تونن ساعتها یک گیمر رو پای سیستم بشونن .
    نمونه بارزش Super Meatboy … از این واضح تر سراغ نداشتم

  • یه ماهی است که مجله گیم ایمگ اصلا اسمی از بازی های ایرانی نمیاره.نمیدونم شاید حمایت از بازی های داخل در اولویت این مجله نباشد یا به این دلیل بعضی ها از بازی ایرانی خوششون نمیاد دیگه آیتم نمیذاره.

  • من كه تاحالا اسم اين بازي ها هم به گوشم نخورده ولي اين آيتم رو ميبينم ببينم چي هستن اين بازي ها.
    براي بعضي از گيمر ها اين بازي هيچ به حساب هم نمياد. البطه نميشه گفت گيمر بايد گفت بازي خور. يعني هر هفته يه بازي جديد و تموم كردن بازي، بعد يه بازي ديگه.