اخبار موبایل

درآمد 1.5 میلیون دلاری The Elder Scrolls: Blades روی iOS

درآمد 1.5 میلیون دلاری The Elder Scrolls: Blades روی iOS

وی جی مگ: در حالی که پیش از این از رسیدن درآمد بازی The Elder Scrolls: Blades به یک میلیون دلار خبر داده بودیم اکنون به نظر می‌رسد این عنوان که در حالت Early Access یا دسترسی پیش از موعد قرار دارد توانسته به نقطه‌عطف دیگری دست پیدا کند. چرا که گزارشات موسسه تحلیلی Sensor Tower از درآمد 1.5 میلیون دلاری The Elder Scrolls: Blades روی iOS در ماه اول انتشار حکایت دارد.

به گزارش وی جی مگ، این بازی نقش‌آفریتی مخصوص اسمارت‌فون‌ها اکنون بیش از 1.3 میلیون نفر پلیر دارد که روزانه حدود 50 هزار دلار در بازی هزینه می‌کنند. حدود 73 این درآمد از سوی کاربران ایالت متحده آمریکا به دست آمده است که تقریبا برابر 1.1 میلیون دلار می‌شود. دومین بازار بزرگ The Elder Scrolls: Blades به بریتانیا بزرگ اختصاص دارد که ضمن به دست آوردن 75 دلار درآمد از این منطقه، 5 درصد پلیرهای بازی را نیز شامل می‌شود.

براساس گزارش درآمد 1.5 میلیون دلاری The Elder Scrolls: Blades روی iOS، این بازی به ازای هر دانلود به طور متوسط 1.20 دلار درآمد کسب کرده است. این آمار برای عنوانی که هنوز به صورت تمام و کمال عرضه نشده بسیار چشمگیر محسوب می‌شود. در حالی که در ابتدای انتشار نسخه دسترسی پیش از موعد، بازی به صورت خصوصی عرضه شده بود و پلیرها برای امکان تجربه بازی باید در وبسایت Bethesda ثبت‌نام می‌کردند تا دعوت‌نامه برای آن‌ها ارسال شود اکنون تمامی گیمرها می‌توانند به آسانی بازی را App Store و یا Google Play دانلود نمایند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 1 =