اخبار موبایل

سرمایه‌گذاری نیم میلیارد دلاری اپل در صنعت بازی

سرمایه‌گذاری نیم میلیارد دلاری اپل در صنعت بازی

وی جی مگ: در حال حاضر می‌دانیم که اپل قصد دارد از امسال سرویس بازی خود یعنی Apple Arcade را به صورت عمومی راه‌اندازی کند. سرویسی که البته با تولیدات پرهزینه این کمپانی که خبری از تبلیغات یا پرداخت درون برنامه‌ای در آنها نیست پشتیبانی کند. برنامه‌ای که برای آن شاهد سرمایه‌گذاری نیم میلیارد دلاری اپل در صنعت بازی خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی فایننشال تایمز گزارش داده امسال شاهد سرمایه‌گذاری نیم میلیارد دلاری اپل روی Apple Arcade خواهیم بود تا محتوای باکیفیت برای این سرویس در اختیار مشترکان آن قرار گیرد. نکته قابل توجه این است که بازی‌های تولید شده برای این سرویس همچون دیگر تولیدات اپل رویکردی کاملا انحصاری داشته و خبری از انتشار آنها برای سیستم عامل Android یا دیگر سرویس‌های اشتراکی نیست.

این در حالی است که به نظر می‌رسد تولیدکنندگان می‌توانند بعد از گذشت مدتی از قرارداد انحصاری خود، بازی خود را برای پلتفرم‌هایی همچون PC و کنسول‌های خانگی منتشر کنند. نهایتا باید به این نکته توجه داشته باشید که سرویس Apple Arcade تنها میزبان آثار انحصاری نیست و دیگر بازی‌های چند پلتفرمی نیز در آن به اشتراک گذاشته می‌شوند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 4 =