اخبار بازی

آماری از فروش ضعیف بازی Wolfenstein 2 روی PC

فروش ضعیف بازی Wolfenstein 2 روی PC

وی جی مگ: به تازگی آماری از فروش بازی Wolfenstein 2 The New Colossus از شبکه استیم منتشر شده که نشان می‌دهد این بازی عملکرد خوبی در بخش فروش، حداقل روی پلتفرم PC نداشته است.

به گزارش وی جی مگ، Twinfinite اعلام کرد که آمار فروش این بازی رو پلتفرم PC نا امید کننده است. از آغاز ماه جولای فقط 549.457 نفر برای بازی Wolfenstein 2 به شبکه استیم متصل شده‌اند. این آمار در سایر بازی‌های Bethesda متقاوت است که در بازی Prey تعداد پلیرها 704174، و در بازی Dishonored 2 تعداد پلیرها 1.1 میلیون نفر است.

این آمار فقط برای پلتفرم PC است و فروش نسخه کنسولی بازی را مشخصی نمی‌کند. این یک افت غیرقابل انکار برای Bethesda است. اولین بازی گزارش شده از Machine Game یعنی بازی Wolfenstein  The New Order بر روی استیم 1.8 میلیون پلیر داشت. بازی Doom که در سال 2016  منتشر شد، بیش از 3 میلیون پلیر بر روی شبکه Steam دارد.

Twinfinite اعلام کرد بازی Wolfenstein 2 نتوانسته به فروشی که از آن آنتظار می‌رفت دست یابد و اغلب بازی‌ها، در ماه‌های اول به بیشترین فروش خود می‌رسند.

Wolfenstein 2 The New Colossus یک بازی اکشن ماجراجویی خشن است که زاویه دوربین اول شخص دارد. این بازی داستان اصلی جنگ جهانی را تغییر داده و نازی‌ها پیروز نبرد شده‌اند و یک امپراتوری جدید در بازی وجود دارد. این بازی در 27 اکتبر سال 2017 برای سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox one منتشر شد و مدتی قبل راهی کنسول Nintendo Switch  شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + دوازده =