اخبار بازی

آنچه گذشت… دوم آبان

آنچه گذشت... دوم آبان 1

آنچه گذشت... دوم آبان 2

Call of Duty: Modern Warfare در روسیه بر روی پلتفرم سونی، منتشر نخواهد شد! طبق اعلام رسمی اکانت روسیه‌ی PlayStation، این عنوان بصورت دیجیتالی و بر روی PlayStation store روسیه، در دسترس نخواهد بود. همچنین، اکتیویژن اعلام کرد که دیگر ورژن های بازی بر روی PC و Xbox One در روسیه منتشر می‌شوند. هنوز توضیح دقیقی در مورد دلیل این جریان از طرف سونی منتشر نشده است.

آنچه گذشت... دوم آبان 3

عنوان مورد انتظار Death Stranding حدود یک هفته‌ای است که در دست منتقدین قرار دارد و حالا خبرهای لیک شدن داستان بازی در اینترنت، به گوش می‌رسد. طبق گفته‌ی یکی از فن پیج های بازی، حتی داستان کامل بازی نیز لیک شده است و این روزها باید تا می‌توانید از لو دهندگان مختلف، دوری کنید!

آنچه گذشت... دوم آبان 4

عنوان Persona 5 Scramble The Phantom Strikers توسط Sega، Atlus و Koei Tecmo معرفی شد. این عنوان دنباله‌ای بر داستان نسخه‌ی پنجم این سری بازی خواهد بود و تمام کاراکترهای قبلی بجز Futaba، در این عنوان قابل بازی خواهند بود. این عنوان برخلاف نسخه‌ی پنجم که انحصاری کنسول سونی بود، قرار است تا در 20 فوریه 2020 یعنی اول اسفند 98، برای کنسولهای Switch و PS4 منتشر گردد.

آنچه گذشت... دوم آبان 5

طبق اعلام رسمی Techland از طریق توییتر، قرار است تا بخش جدیدی به بازی Dying Light اضافه شود که با تم و حال‌و‌هوای عنوان معروف Left 4 Dead 2 خواهد بود. احتمال می‌رود که این بخش، یک مود جدید و تایمی، برای بازی باشد.

آنچه گذشت... دوم آبان 6

آمارهای منتشر شده توسط وبسایت Bloomberg اینطور نشان می‌دهند که جدیدترین ساخته‌ی CD Projekt Red در سال انتشارش یعنی 2020، این پتانسیل را خواهد داشت تا حدود 20 میلیون نسخه بفروشد! پس تا آپریل 2020 منتظر خواهیم ماند!

آنچه گذشت... دوم آبان 7

در مصاحبه‌ای که مجله‌ی رسمی PlayStation با دستیار نویسنده عنوان The Last of Us Part II یعنی Halley Gross داشته است، او اعلام کرد که این عنوان می‌کوشد تا پرظرافت و پیچیده ترین کاراکتر های دنیای گیم را درخود بگنجاند. او همچنین اضافه کرد که استعداد های درخشان بسیاری بر روی این بازی درحال کار هستند و توانایی برخی افراد تیم در شخصیت پردازی، غیرقابل باور است!

آنچه گذشت... دوم آبان 8

کمدین و تهیه کنند معروف آمریکایی یعنی Conan O’Brien، در Death Stranding حضور خواهد داشت و هیدئو کوجیما نیز از طریق یک توییت، این جریان را تایید کرد. او در نقش یکی از کاراکترهای فرعی بازی با نام The Wondering MC بازی خواهد کرد و پلیر با وصل شدن و برقراری ارتباط با او، آیتمی با نام Sea Otter را دریافت خواهد کرد که از طریق آن می‌توان راحت تر در رودخانه ها شنا کرد. لازم به ذکر است که دوبلر ورژن ژاپنی Conan O’Brien نیز، Tomokazu Sugita خواهد بود.

آنچه گذشت... دوم آبان 9

طی مصاحبه‌ی وب سایت VG247 با استدیوی Media Molecule و دست اندرکاران بازی Dreams، مشخص شد که این بازی حتی بعد از انتشار کنسول PS5 نیز پشتیبانی خواهد شد و برنامه های زیادی برای آن وجود دارد. اگرچه که آنها مستقیما تایید نکردند که بازی به PS5 خواهد آمد یا خیر.

آنچه گذشت... دوم آبان 10

Jason Schreier، یکی از گزارشگران Kotaku، اعلام کرد که طبق منابعی، عنوان انحصاری PS4 یعنی Ghost of Tsushima احتمالا در اواخر سال 2020 منتشر خواهد شد. با اینکه این عنوان پیش از این تاریخ انتشار بخصوصی نداشت، اما احتمالات از این می‌گفتند که قرار است این عنوان در اوایل 2020 منتشر گردد، اما حالا بنظر باید اواخر سال 2020، منتظر این بازی باشیم.

آنچه گذشت... دوم آبان 11

Neil Druckmann کارگردان عنوان The Last of Us Part II امروز بصورت رسمی از تاخیر این عنوان به تاریخ 29 می 2020 (9 خرداد 99) خبر داد. او همچنین طی پستی در PS Blog، از طرفداران بابت این جریان عذرخواهی کرد و گفت که این کار برای پولیش هرچه بیشتر بازی، صورت گرفته است. این بازی ابتدا قرار بود تا در 21 فوریه منتشر گردد.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 1 =