اخبار بازی

احتمالا به زودی نسخه جدید بازی Def Jam معرفی می‌شود

احتمالا به زودی نسخه جدید بازی Def Jam معرفی می‌شود

وی جی مگ: با توجه به پست‌هایی که در چند وقت اخیر در توییتر منتشر شده احتمالا به زودی نسخه جدید بازی Def Jam معرفی می‌شود. عنوانی در سبک کشتی‌ که روزگاری نسخه Vendetta آن روی کنسول‌های PlayStation 2 و GameCube مخاطب زیادی داشت.

به گزارش وی جی مگ، به دنبال عرضه نسخه Def Jam: ICON روی دو کنسول PS3 و XBOX 360 دیگر خبری از این سری بازی نشد. وضعی که به‌زودی ممکن است تغییر کند. توییت‌های پست شده توسط حساب رسمی توییتر بازی Def Jam به بازگشت این سری آن هم با نسخه‌ای جدید از Vendetta به دنیای گیم اشاره می‌کند. اولین پست در ماه ژوئن منتشر شد که در آن عکسی از نسخه Def Jam Vendetta برای کنسول PS4 به نمایش گذاشته شده و ستاره بازی نیز به صورت رونمایی نشده به چشم می‌خورد. سپس شرکت سازنده از مخاطبین پرسید که چنان‌چه فرضا قرار باشد این بازی به دنیای گیم باز گردد مایل هستند چه کسی به عنوان ستاره بازی روی کاور آن دیده شود.

اکنون در توییت جدیدی که امروز به اشتراک گذاشته شد سازندگان از کاربران سوالی دیگر پرسیده مبنی بر اینکه آن‌ها دوست دارند بازی بعدی Def Jam در چه لوکیشنی دنبال شود. چهار لوکیشن آتلانتا، لس‌آنجلس، شیکاکو و میامی نیز به عنوان گزینه‌های احتمالی توسط سازندگان مطرح شده‌اند.

در حالی که به نظر می‌رسد به زودی نسخه جدید بازی Def Jam معرفی شود اما تا زمان معرفی رسمی بهتر است منتظر اخبار تکمیلی باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + یازده =