اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Call of Cthulhu

تاریخ عرضه بازی Call of Cthulhu

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه بازی استودیوی Cyanide در فروشگاه Steam مشخص شده است. بازی Call of Cthulhu بالاخره قرار است در ماه اکتبر منتشر شود که اگر این تاریخ درست باشد، در زمان مناسبی عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، ناشر بازی Call of Cthulhu یعنی Focus Home Interactive هنوز این تاریخ را به صورت رسمی تائید نکرده است ولی تاریخ انتشار این بازی در فروشگاه استیم بین لیست بازی‌ها دیده می‌شود. Steam معمولا تاریخ عرضه بازی‌ها را لیست نمی‌کند مگر اینکه ساخت بازی مورد نظر تمام شود و آماده عرضه باشد پس باید منتظر تائید تاریخ این بازی به طور رسمی از طرف ناشر باشیم.

اگر این تاریخ درست باشد، این بازی هم‌زمان با جشن سالانه هالووین در 31 اکتبر منتشر می‌شود که زمانی مناسبی است چرا که سبک این بازی با حال‌‌ و هوای ‌هالووین هم‌خوانی دارد و می‌تواند مخاطبین بیشتری جذب کند.

این بازی در سال 1924 در جزیره Darkwater جریان دارد. یک کارآگاه به نام Edward Pierce به این جزیره فرستاده می‌شود تا در مورد مرگی که در خانواده Hawkins اتفاق افتاده تحقیق کند که در این بین درگیر مشکلات ترسناکی می‌شود. امیدواریم همانگونه که در متن جذاب به نظر می‌رسد در زمان انتشار نیز بتواند موفق ظاهر شود. بازی Call of Cthulhu برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 2 =