اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بسته اضافه‌شونده Boomsday Project بازی Hearthstone

اعلام تاریخ عرضه بسته اضافه‌شونده Boomsday Project بازی Hearthstone

وی جی مگ: به دنبال فاش شدن اولیه، شرکت بلیزارد به صورت رسمی بسته اضافه‌شونده Boomsday Project بازی Hearthstone را معرفی کرد. این معرفی توسط ویدئویی در چنل رسمی یوتیوب Hearthstone صورت گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا یک ویدئویی روی این چنل منتشر شده و مشخص شد که اشتباهی بوده و زودتر از موعد مقرر به اشتراک گذاشته شده است. البته شاید هم اقدام صورت گرفته توسط خود بلیزارد به منظور ایجاد هایپ اولیه صورت گرفته باشد. پس از آن ویدئویی اصلی منتشر شده که البته حاوی نکته جدیدی بود و آن هم اعلام تاریخ عرضه بسته اضافه‌شونده Boomsday Project بازی Hearthstone بود. بر این اساس تاریخ عرضه این بسته برابر 7 آگوست 2018 (16 مرداد 97) مشخص شد.

به علاوه در این ویدئو جدید مشخص شد این بسته جدید الحاقی مکانیک جدیدی را تحت عنوان Magnetic به بازی Hearthstone اضافه می‌کند. قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد نوع کارت‌ها تغییر داده تا به تاثیر بیشتری دست پیدا کنید. در عین حال یک هیرو جدید Warlock Hero با نام MECHA-JARAXXUS معرفی شده است. خود محیط Boomsday Project هم درون یک کارخانه تحقیقاتی دنبال می‌شود که توسط شحصیتی به نام Dr Boom اداره می‌شود.

تمامی این موارد جدید در شکل 135 کارت جدید به بازی افزوده می‌شود. محتویات جدید در قالب بسته‌های 50 دلاری با پاداش‌هایی نظیر کارت Legendary و Mecha-Jaraxxus card و بسته 80 دلاری محتوی 80 پک Mega Bundle قابل خرید و تهیه خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 9 =