اخبار بازی

بزرگ‌ترین جهش صنعت بازی را با بازی Starfield تجربه می‌کنیم ؟

بزرگ‌ترین جهش صنعت بازی را با بازی Starfield تجربه می‌کنیم ؟

وی جی مگ: کارمندی از شرکت Bethesda مدعی شده بزرگ‌ترین جهش صنعت بازی را با بازی Starfield تجربه می‌کنیم. این اثر که در نمایشگاه E3 2018 به صورت رسمی با تیزری کوتاه رونمایی شده اشتیاق بسیاری را برانگیخته و باید دید توسعه یک بازی نقش آفرینی علمی_تخیلی توسط Bethesda چه سرانجامی خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، چنل یوتیوب کاربری به نام Camelworks ویدئویی را منتشر کرده که در رابطه با بازی Starfield بوده و درباره آن صحبت‌هایی صورت گرفته است. سازندگان این ویدئو مدعی شده‌اند یکی از کارمندان شرکت Bethesda به آن‌ها گفته بزرگ‌ترین جهش صنعت بازی با عنوان Starfield تجربه خواهد شد. این کارمند بدین شرح اظهار کرده «ایکاش می‌توانستم موارد بیشتری را در میان بگذارم اما در همین حد می‌گویم که بازی Starfield بزرگ‌ترین جهش را در صنعت بازی رقم می‌زند.»

اظهارنظر این کارمند ادعای بزرگی را شامل می‌شود. چنین پروژه‌ای باید عوامل بسیاری در ساختار بازی‌ها را تغییر دهد. البته که انجام چنین امری امکان‌پذیر است اما در بازار صنعت گیم کنونی که توسعه پروژه‌های مختلف به پیشرفت‌، بهبود و تکرار یک سری از ویژگی‌ها خلاصه می‌شود وقوع آن کمی غیرمحتمل است. باید توجه کرد که بهتر است تا پیش از عرضه، هیچ بازی را بیش از حد هایپ نکرده زیرا می‌تواند آسیب زیادی به آن پروژه وارد کند و No Man’s Sky نمونه بارزی برای اثبات این موضوع به شمار می‌رود.

پروژه Starfield در حال حاضر هیچ گونه تاریخ انتشاری نداشته و گفته می‌شود برای عرضه روی پلتفرم‌های نسل بعد در حال توسعه و آماده‌سازی است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 1 =