اخبار بازی

تایید عرضه Torchlight 2 و Hob برای Nintendo Switch

تایید عرضه Torchlight 2 و Hob برای Nintendo Switch

وی جی مگ: امروز کمپانی چینی Perfect World Entertainment اعلام کرد با همکاری استودیو Panic Button دو بازی Torchlight 2 و Hob برای Nintendo Switch در سال 2019 عرضه خواهند شد. عناوینی که محصول استودیو Runic Games محسوب می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Panic Button پیش از این مسئول ساخت پورت Switch بازی‌های دیگری نظیر DOOM، Wolfenstein II: The New Colossus و Warframe بوده و به خوبی از عهده آن‌ها برآمده است. اکنون قرار است در تاریخ 4 آپریل (15 فروردین) عنوان Hob برای Nintendo Switch با قیمت 20 دلار دسترس قرار بگیرد. این نسخه که با نام Hob: The Definitive Edition شناخته خواهد شد به گفته Perfect World Entertainment و Panic Button از کنترل دوربین جدید و رابط کاربری بهبود یافته بهره برده و از قابلیت HD Rumble و صفحه نمایش لمسی Switch به طور اختصاصی پشتیبانی می‌کند.

جزئیات چندانی در خصوص Torchlight 2 به اشتراک گذاشته نشده و تنها گفته شد بازی در پاییز 2019 برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله Nintendo Switch عرضه خواهد شد. این نسخه در مقایسه با نسخه اصلی آن در سال 2012 با پیشرفت‌هایی همراه خواهد شد. اگرچه استودیو Runic Games بسته شده اما حداقل دو بازی این استودیو راه خود را به پلتفرم‌‎های جدیدی باز خواهند کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − یازده =