اخبار بازی

تماشا کنید: نمایش قدرت موتور گرافیکی بازی Just Cause 4

وی جی مگ: تریلر جدید منتشر شده قدرت موتور گرافیکی بازی Just Cause 4 را به نمایش می‌گذارد. پس از آن که بازی Just Cause 3 هنگام اجرا روی دو کنسول PS4 و XBOX ONE با مشکلات متعددی مواجه می‌شد حال استودیو سازنده یعنی Avalanche Studios تغییرات اساسی را در انجین مورد استفاده خود برای توسعه نسخه چهارم Just Cause اعمال کرده است.

به گزارش وی جی مگ، امروز تریلر جدیدی توسط Avalanche Studios منتشر شده که قدرت موتور گرافیکی بازی Just Cause 4 و تغییرات به وجود آمده در آن را که Apex Engine نامیده می‌شود به نمایش می‌گذارد. به عنوان بزرگ‌ترین انجینی که Avalanche تاکنون آن را توسعه داده، Apex Engine به سازندگان بازی اجازه می‌دهد تا گرافیک و کیفیت بصری و فیزیک بازی را بهبود ببخشند و هم‌چنین آن‌ها را قادر می‌سازد تا از سیستم آب‌وهوای داینامیک در Just Cause 4 استفاده کنند. امری که تا پیش از این نتوانسته بودند به آن دست پیدا کنند.

نمایش جدید بازی Just Cause 4 را می‌توانید از وی جی مگ مشاهده کنید. این اثر برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در حال توسعه بوده و قرار است در تاریخ 4 دسامبر 2018 (13 آذر 97) منتشر شود.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =