اخبار بازی

تهدید به مرگ سازندگان بازی No Man’s Sky در زمان عرضه این اثر

تهدید به مرگ سازندگان بازی No Man’s Sky در زمان عرضه

وی جی مگ: پس از مدتی غیبت، سازندگان بازی No Man’s Sky یعنی استودیو Hello Games با به‌روزرسانی جدید ساحته خود بازگشته و با مصاحبه‌های مختلف در مرکز توجهات عمومی قرار گرفته‌اند.

به گزارش وی جی مگ، عدم استقبال منتقدان و دو دسته شدن مخاطبین هنگام عرضه No Man’s Sky بر هیچ‌کس پوشیده نبوده و آقای شان مورای از این استودیو در گفت‌وگو با IGN اعتراف کرد که با صحبت کردن‌ زودتر از موعد مقرر و بیش از حد در رابطه با بازی باعث شدیم تا اوضاع برای آن خراب شود. البته هیچ‌کس برای مواردی که به دنبال انتشار بازی اتفاق افتاد آماده نبود. این شخص در مصاحبه با The Guardian اظهار کرد پس از انتشار بازی، استودیو ما به یک هدف اذیت و آزار تبدیل شد و اعضای تیم ما به مرگ و بمب‌گذاری تهدید شدند. اوضاع برای سازندگان بازی No Man’s Sky به حدی بد بوده که آن‌ها به طور مرتب با سازمان‌های اجرایی مختلف در ارتباط بودند.

مواری مثالی را یادآوری می‌کند که طی آن به دلیل تفاوت بخشی از بازی نهایی با تریلر، با پیام تهدید به مرگ مواجه شده بودند. وی ادامه می‌دهد که «من با خود در این رابطه در حال حرف زدن بودم که وقتی شما به دلیل تفاوت بخشی از بازی با تریلر کسی را تهدید به مرگ می‌کنید نمی‌توانید آدم خوبی باشید.»

اما به جای تسلیم شدن تیم سازنده تصمیم گرفت در سکوت خبری روی به‌روزرسانی‌های بازی خود کار کند «ما کاری را انجام دادیم که به شخصه فکر می‌کنم در تمام زندگی‌ام آن را انجام دادم. هنگامی که در کودکی با مشکلی مواجه می‌شدم، بین مدارس‌ مختلف جابه‌جا می‌شدم یا در کار با مدیران خوبی کار نمی‌کردم تصمیم می‌گرفتم سرم را پایین بیاورم و تنها به کارم مشغول شوم و از درگیری دوری کنم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 18 =