اخبار بازی

توضیح کارگردان بازی God of War درباره تعداد کم باس‌ها

توضیح کارگردان بازی God of War درباره تعداد کم باس‌ها

وی جی مگ: مدتی از انتشار بازی God of War گذشته و به نظر می‌رسد که این اثر توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. بازی که در ابعاد مختلف دستاوردهای بسیاری را به دست آورده اما انتقادهای اندکی نیز به آن وارد است. یکی از این انتقادها تعداد کم باس‌ها است که کارگردان بازی God of War یعنی کوری بارلوگ در مصاحبه اخیر خود به آن پاسخ داده.

به گزارش وی جی مگ، بارلوگ در گفت و گوی خود با وبسایت Gamingbolt توضیح داده که دلیل اصلی کم بودن مبارزه با باس‌ها در God of War نبود زمان کافی برای توسعه است. بارلوگ گفته که هر باس توسط تیم‌هایی 15 تا 20 نفره طراحی شده و برای هر کدام نیاز به زمانی در یک تا دو سال بوده، در نتیجه اگر گیمرها به دنبال باس‌های بیشتری هستند احتمالا باید بیشتر صبر می‌کردند ! کارگردان بازی God of War به این نکته نیز اشاره داشته که نهایتا مجبور شده برای آماده شدن این انحصاری موفق PS4، تعداد زیادی از باس‌ها را حذف کند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که نسخه اصلی مجموعه بازی God of War نیز تقریبا شرایطی مشابه را دنبال کرده بود. در آن بازی نیز خبری از شخصیت‌ها و باس‌های زیاد نبود و به نوعی داستان تمرکز اصلی خود را روی شروع کار کریتوس قرار داده بود. شرایطی که برای بار دیگر و در آخرین نسخه از این سری رخ داده.