اخبار بازی

جهان Elden Ring همانند مجموعه Souls ویران‌ شده و متروکه خواهد بود

جهان Elden Ring همانند مجموعه Souls ویران‌شده و متروکه خواهد بود

وی جی مگ: در کنار سختی و چالش‌های متعدد و مثال‌زدنی، سازندگان فرنچایز Dark Souls در استودیو FromSoftware به طراحی دنیای منحصر به فرد آثارشان نیز معروف هستند. جهان بازی‌های این استودیو معمولا متروکه و در عین حال غم‌انگیز بوده به طوری که تمدن نیز در آن‌ها دچار فروپاشی شده است. اگرچه Elden Ring قرار نیست کاملا مشابه مجموعه Souls باشد اما ظاهرا سنت FromSoftware در طراحی دنیاهای خرابه را ادامه خواهد داد.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این مطلع شده بودیم که Elden Rings چه از نظر روایت قصه و داستان‌سرایی و چه از نظر ساختار گیم‌پلی تاثیر زیادی از Dark Souls پذیرفته است دنباله معنوی آن به شمار می‌رود. با توجه به این که سازندگان قصد دارند برای این بازی به سراغ ساختار Open World بروند برای بسیاری این سوال پیش آمد که این موضوع می‌تواند تغییراتی ایجاد کند و در بازی شاهد وجود تعداد NPCهای بیشتر و روستاها و دهکده‌های زنده‌تر باشیم و در نتیجه بازی مشابه سایر عناوین Open World نقش‌آفرینی که به آن‌ها عادت داریم شود. اکنون هیدتاکا میازاکی کارگردان استودیو FromSoftware و عنوان در دست تولید Elden Rings به این مسئله واکنش نشان داد و در گفتگو با IGN گفت دنیای این بازی نیز به مانند Dark Souls ویران شده و مخروبه خواهد بود.

روستاهای بازی به مانند دانجن‌های تاریک خراب شده‌ بوده و دقیقا همان چیزی است که مخاطبین از ما انتظار دارند. ساخت یک بازی جدید با ساختار بازتر یک چالش جدید برای ما محسوب می‌شود. اگر قرار بود به دنیای خود شهرهای معمولی اضافه کنیم با آنچه که انجام می‌دهیم تفاوت پیدا می‌کرد. بنابراین تصمیم گرفتیم بازی Open World خاصی توسعه دهیم تا به واسطه آن بتوانیم روی کاری که بهترین هستیم متمرکز شویم.

عنوان مورد بحث برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دست ساخت بوده و قرار است در تاریخی نامشخص در سال آینده عرضه شود. نشر این اثر نیز برعهده کمپانی Bandai Namco خواهد بود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − سه =

  • داستانو که من انگلیسی بلد نیسم کارش ندارم من فقط کار گیم پلی ومحیط بازی دارم که خدارو شکر شبیه دارک سولزه فقط خداکنه دوباره مثل سکیرو و نی اوژاپنی نباشه