اخبار بازی

خالق Journey: به دنبال ایجاد خاطراتی هستم که در طول عمر با ارزش باشد

خالق Journey: به دنبال ایجاد خاطراتی هستم که در طول عمر با ارزش باشد 1

Jenova Chen، یکی از بنیانگذاران استودیوی That Game Company و خالق عنوان Journey، در کنفرانسی که در San Francisco برگزار شد، در مورد چگونگی تلاش خود و سرمایه گذاری در بازی های خود سخن گفته است، او کار خود را صرف کشف راه های جدید برای علاقه مندان به بازی ها کرده است.
او گفت:

ما فقط در حال ساخت بازی نیستیم، ما در حال ساخت خاطراتی هستیم که در طول عمر بسیار ارزشمند است.

او افزود:

مشکل این است که در ساخت بازی ها به طور کلی فقط باید به مجموعه ای دقیق از احساسات محدود خود اشاره کنید.
در یک عنوان شوتر گیمر احساس توانمندی می کند و این موضوع برای نوجوانان از اهمیت خاصی برخوردار است. این موضوع بخش کوچکی از احساسات انسانی است.
این موضوع باعث شده که استودیوی That Game Company وقت و زمان خود را صرف کشف راه های جدید برای لذت بردن بازیبازان از انجام بازی های مختلف کند. حاصل این نتایج عناوینی مانند Flower و Journey بوده است.

او در مورد انتظارات مردم گفت:

شما باید آنچه که مردم نیاز دارند را پیدا کنید. که این موضوع بستگی به طراحی بازی دارد. عنوان Flower در مورد طبیعت و جوانه سازی بود. وقتی به این بازیها نگاه کنید متوجه می شوید که آنها بیش از حد استرس زا هستند. مردم می گوید ما بازی های بزرگتری می خواهیم، آما آنچه که مورد نیاز آنهاست صلح و آرامش است. ما می خواهیم بازی هایی را بسازیم که شما تفاوت آنها را با دیگر بازی ها احساس کنید، ما به دنبال روش های جدیدی هستیم که ممکن است در گذشته مشاهده نشده باشد.


نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × چهار =