وی جی مگ: بازی God of War عنوانی بسیار داستان محور بوده که به راحتی میتوان داستان و روایت آن را لو داد. داستان بازی به شدت به این اثر جهت و سمتوسو داده است و یک اسکرینشات ساده به راحتی میتواند تجربه بازی را خراب نماید. حال روایت کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War از ترس لو رفتن داستان نیز موضوعی جالب خواهد بود.
به گزارش وی جی مگ، بارلوگ در یک مصاحبه اختصاصی با GamingBolt اظهار کرد که حفظ کردن بازی پروسهای مشقتبار بوده اما خوشبختانه اعضای تیم در نهایت به آن هدفی که داشتند رسیدند. «بله این موضوع تقریبا نزدیک بود من را به کشتن بدهد. استرس زیادی وجود داشت که بتوان اعضای تیم را روی ایده و طرح کلی بازی متمرکز و هوشیار نگه داشت. طرح نمودن ایده بازی God of War و متقاعد کردن آنها و اینکه سعی کنید همه اهداف خود را حفظ کنند و تمامی این موارد واقعا سخت بود. اما برای یک سال و نیم آخر، من باید مطمئن میشدم که همه مخاطبین در سرتاسر دنیا بدانند ما مشغول ساخت چه چیزی هستیم و با ما همراه شوند و در عین حال هیچ گونه اطلاعاتی نیز به صورت تصادفی از بازی به بیرون درز پیدا نکند. خدای من، به شخصه تاکنون چنین استرسی را در کل زندگیم تجربه نکرده بودم. تعجب میکنم که هیچ چیزی نیز لو نرفت. البته مقداری اطلاعات از God of War فاش شد اما خوشبختانه به حدی نبود که بازی به خطر بیفتد و پیش از انتشار بیش از حد نیز جلوی همان موارد گرفته شد.»
«ما توانستیم اسرار بازی را حفظ کنیم. اما واقعا موقعیت تنشزا و استرسآوری بود. برای این که بتوانید اطمینان حاصل کنید که همه مخاطبین تجربه یکسانی از بازی خواهند داشت این موضوع نیازمند همکاری بزرگی با تیم بازاریابی و تبلیغاتی بود که انعطافپذیر باشند. هنگامی که درون استودیو اوضاع بدین شکل است که مثلا “خدای من ما باید از آن مشکل به خصوص اکنون خارج شویم، باید فلان کار را انجام بدهیم، برنامه ما جور دیگری بود و الان باید جور دیگری ادامه دهیم” احتمال فراوانی وجود دارد که نکتهای از بازی لو برود. با این حال در حالی که گاهی اوقات این اتفاق میافتاد و اطلاعات در معرض عموم قرار میگرفت اما به سرعت پوشش داده میشد تا کسی از این جزئیات پی نبرد.»
نظری ارسال کنید