اخبار بازی

سازندگان Elder Scrolls Online روی یک بازی جدید کار می‌کنند

سازندگان Elder Scrolls Online روی یک بازی جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: استودیو ZeniMax Online Studios توسط ZeniMax Media که کمپانی مادر Bethesda به شمار می‌رود تاسیس شد و به عنوان سازندگان Elder Scrolls Online شناخته می‌شود. اثری که ابتدا در سال 2014 برای PC و سپس یک سال بعد برای PS4 و Xbox One عرضه شد.

به گزارش وی جی مگ، مت فیرور رئیس ZeniMax Online Studios در گفتگوی اخیرش با Official Xbox Magazine اعلام کرد که تیم سازنده در حال کار روی یک بازی کاملا جدید با استفاده از یک انجین جدید است. «در حالی که هنوز افراد زیادی به پروژه اضافه نشدند اما اگر به وبسایت کاری ما نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که در حال پذیریش درخواست برای افراد به منظور کار روی انجین و بازی جدیدمان هستیم. ما ایده‌هایی برای پروژه‌های جدید داریم. با این حال ناگفته نماند تا جایی که ممکن باشد به Elder Scrolls Online و پشتیبانی از آن متعهد هستیم.»

همان‌طور که گفته شد اعضای تیم سازندگان Elder Scrolls Online به طور کامل به پزوژه جدید منتقل نشده و آن طور که به نظر می‌رسد ZeniMax Online Studios برنامه دارد تا بازی MMO محبوب خود را تا جایی که می‌تواند پشتیبانی کند. متاسفانه مشخص نشد چه زمانی می‌توانیم از پروژه جدید این استودیو اطلاعات و اخبار بیشتری بشنویم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − هفده =