اخبار بازی

شایعه: بازی Spyro the Dragon Reignited Trilogy برای PC عرضه می‌شود

شایعه: بازی Spyro the Dragon Reignited Trilogy برای PC عرضه می‌شود

وی جی مگ: از زمان مورد تایید قرار گرفتن عرضه بازی Spyro the Dragon Reignited Trilogy برای PS4 و XBOX ONE، اطلاعات چندان دیگری از آن منتشر نشده اما همواره یکی از صحبت‌های پیرامون آن، انتشار بازی برای پلتفرم‌های دیگر بوده است. اکنون به نظر می‌رسد بازی Spyro the Dragon Reignited Trilogy برای PC و Nintendo Switch هم عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اگر سری به وبسایت Spyro the Dragon UK بزنید و پلتفرم‌های مورد تایید شده بازی را مشاهده کنید علاوه بر پلتفرم‌های قبلی PS4 و XBOX ONE، متوجه خواهید شد دو پلتفرم دیگر نیز به پلتفرم‌های مقصد بازی اضافه شده و براساس آن بازی Spyro the Dragon Reignited Trilogy برای PC و Nintendo Switch هم انتشار خواهد یافت. این می‌تواند تایید رسمی باشد که بازی مذکور برای پلتفرم جدید هم عرضه خواهد شد. اسکرین شات مربوط را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

شایعه: بازی Spyro the Dragon Reignited Trilogy برای PC عرضه می‌شود 1

ناشر بازی یعنی شرکت اکتیویژن تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده اما دو نکته وجود دارد که باید به آن توجه کرد. نکته اول بدین شرح بوده که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy پس از یک سال عرضه انحصاری برای PS4، برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر شد. به همین دلیل مشخص است اکتیویژن دوست دارد بازی‌های قدیمی خود را روی پلتفرم‌های بیشتری منتشر کند و Spyro هم برای کنسول هیبریدی نینتندو گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود.

نکته دوم بدین شرح است که در نمایشگاه Comic-Con 2018 که در شهر سن دیگو برگزار می‌شود Spyro the Dragon پنلی مخصوص برای خود خواهد داشت که طی آن ناشر بازی می‌تواند انتشار بازی مذکور را برای پلتفرم‌های جدید تایید کند. البته تمامی این موارد در حال حاضر در حد شایعه و حرف و حدیث بوده و باید منتظر اطلاعات رسمی ماند. بازی Spyro the Dragon Reignited Trilogy در تاریخ 21 سپتامبر 2018 (30 شهریور 97) برای PS4 و XBOX ONE عرضه می‌شود.

به‌روزرسانی خبر: ظاهرا شرکت اکتیویژن وبسایت بازی را به روزرسانی کرده و PC و Nintendo Switch را از قسمت پلتفرم‌های مقصد بازی حذف کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + هجده =