اخبار بازی

شایعه دوباره عرضه Red Dead Redemption 2 برای PC

شایعه دوباره عرضه Red Dead Redemption 2 برای PC

وی جی مگ: از زمان انتشار بازی Red Dead Redemption 2 به عنوان یکی از بهترین عناوین سال گذشته در ماه اکتبر برای PS4 و Xbox One، همواره شایعات مختلف پیرامون عرضه آن برای کامپیوترهای شخصی به گوش رسیده است. در حالی که هم‌چنان Rockstar Games هیچ گونه صحبتی در خصوص عرضه Red Dead Redemption 2 برای PC ارائه نکرده اما باز هم شایعه دیگری در این رابطه منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده از صفحه LinkedIn یکی از کارمندان Rockstar Toronto به نام Nan Ma بیان می‌دارد این شخص به عنوان برنامه‌نویس فیزیک روی نسخه Xbox One و PS4 و هم‌چنین نسخه PC بازی  مورد بحث کار کرده است. هنگامی که این سرنخ جدید را در کنار شایعات و گزارشات قبلی مرتبط قرار دهیم به نظر می‌رسد عرضه Red Dead Redemption 2 برای PC به صورت حتمی در برنامه‌های Rockstar قرار دارد.

سوال اساسی به زمان وقوع این امر مربوط می‌شود. باید اشاره کرد پنج ماه پس از انتشار Grand Theft Auto 5 روی کنسول‌های نسل هشتمی شاهد عرضه این بازی روی PC نیز بودیم. با این حال تاکنون حدود هفت ماه از عرضه Red Dead Redemption 2 می‌گذرد و در این مدت Rockstar Games هیچ گونه‌ اشاره‌ای به نسخه PC آن نکرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 7 =