اخبار بازی

شایعه: قیمت PS5 لو رفت

شایعه: قیمت PS5 لو رفت

وی جی مگ: زمان زیادی تا معرفی رسمی کنسول آینده سونی باقی نمانده اما این به معنی پایان کار شایعات نیست و در جدیدترین آنها شاهد اشاره به قیمت PS5 هستیم. شایعه‌ای که البته منبع معتبری ندارد اما اشاره به آن خالی از لطف نیست و تاحدودی انتظارات مخاطب‌ها را نیز نشان می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی شایعه‌ای توسط یکی از کاربرهای Pastebin مطرح شده که نشان می‌دهد در حال حاضر برخی تولیدکنندگان اروپایی مشغول توسعه بازی‌های خود برای PS5 هستند. از جمله این تولیدکننده‌ها می‌توان به استودیو Guerrilla Games اشاره کرد که شایعه مورد نظر توضیح داده Horizon Zero Dawn 2 را برای زمان عرضه کنسول آینده سونی آماده می‌کند.

در ادامه این شایعه توضیح داده شده که قسمت PS5 نسبت به نسل فعلی کنسول‌های خانگی 100 دلار گران‌تر است و 500 دلار خواهد بود. مسئله‌ای که با توجه به اطلاعات در دسترس از سخت‌افزار نسل آینده به هیچ‌وجه عجیب نیست. نکته قابل توجه این است که شایعه مورد نظر توضیح داده کنسول آینده سونی از وضوح تصویر 8K نیز پشتیبانی می‌کند که فعلا تبدیل به استانداردی فراگیر نشده.

در کنار اعلام قیمت PS5، اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهند که طراحی کنترلر کنسول نسل بعدی سونی نسبت به PS4 تغییر کرده و در آن دوربینی نیز قرار گرفته. قرار است که PS5 همچنین از نسل آینده هدست‌های واقعیت مجازی Playstation VR نیز پشتیبانی کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =