اخبار بازی

شایعه Red Dead Redemption Remake در دست ساخت

شایعه Red Dead Redemption Remake در دست ساخت 1

وی جی مگ: شایعه جدیدی منتشر شده است که Rockstar Games در حال ساخت یک Remake از نسخه اول بازی Red Dead Redemption است. حتی تاریخ انتشار آن هم اواخر 2020 یا ابتدای 2021 اعلام شده است. بازی برای کنسول های PS4, PS5 و ایکس باکس اسکارلت منتشر می‌شود. شانس کمی هم برای PC قائل باشید. همچنین در این گزارش آمده است که DLC داستانی جدیدی برای Red Dead Redemption 2 عرضه خواهد شد.

گزارش ادعا می‌کند که این نسخه بیشتر یک Remake است تا Remaster. چه فرقی دارد؟ فرقش اینست که بسیاری از ویژگی‌های نسخه دوم در این ورژن نیز وجود خواهند داشت. نقشه بازی بزرگتر می‌شود(نسبت به نقشه نسخه 1) اما نه در حد RD2. همچنین Rob Wiethoff صداپیشه John Marston به استدیو فراخوانده شده است تا ویس های مربوط به کاراکتر Arthur را ضبط کند(صحنه های مربوط به این کاراکتر در نسخه 1). این کار در جهت همراستا کردن خط داستانی بازی با RD2 است.

احتمالا دیگر صداپیشگان نیز فراخوانده شده اند. سال بعد 10مین سال انتشار بازی و جشن سالگرد عرضه و خلق Red Dead Redemption است. احتمالا سازندگان در نظر دارند تا در چنین زمانی این ورژن عرضه شود. هرچند به دلیل شلوغی و تست‌های فنی امکان تاخیر وجود دارد. البته با وجود بخش Red Dead Online خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد راک استار دست از موقعیت خوب پولسازی که دارد بردارد و در فکر عرضه یک نسخه جدید از این سری باشد.

تحلیلگران نیز پیش‌بینی کرده‌اند نسخه بعدی این بازی حدود 10 سال بعد عرضه می‌شود! اما در مصاحبه‌ای صاحب امتیاز مجموعه Rockstar اعلام کرد که مایل است تا آنها بازی‌های بزرگ خود را در فواصل زمانی کوتاه تری عرضه کنند و در عوض بعد از انتشار تا چندین سال محتوای جدید به بخش داستانی و آنلاین بازی اضافه کنند. البته از این امر به صورت قطعی صحبت نشد و فقط در حد یک ادعا و هدف عنوان ذکر شد. باید دید چه اتفاقی می‌افتد. معمولا در کنار نام راک استار همیشه شایعه هم وجود دارد. پس تا اعلام رسمی خیلی خوشحال نشوید.

محمد جلیلی

محمد جلیلی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + دوازده =