اخبار بازی

طراحی چهره عجیب فرانک ریبری در FIFA 20

طراحی چهره عجیب فرانک ریبری در FIFA 20 1

همیشه این نکته که طراحی چهره در بازی های FIFA کمی مشکل دار بوده اند مودر بحث و بررسی بسیاری از گیمرها بوده و احتمالا خواهد بود. در بازی FIFA 20 نیز این اتفاق تکراری افتاده و بسیاری از چهره ها طراحی های دور از واقعیتی دارند. ولی اینبار طراحی یک چهره خاص به صورت کاملا عجیب صورت گرفته

وی جی مگ: اگر چهره فرانک ریبری را به یاد بیاورید متوجه خواهید شد که یکی از خاص ترین چهره های فوتبال و یا حتی یکی از خاص ترین چهره های دنیا را در ذهن خود دارید. چهره ای که به خاطر یک تصادف در سن دو سالگی دچار سوختگی و خراشی عمین شده و چیزی هم نیست که قابل درمان یا بازسازی باشد و به گفته خود ریبری این اتفاق باعث ایجاد انگیزه و  تلاش مضاعفی در فوتبال برای وی شده.

حالا چند روز پیش فرانک ریبری به همراه فرزند خود در حال بازی FIFA 20 بوده که با یک صحنه عجیب در بازی روبرو می شود و آن چهره خودش در تیم فیورنتیناست. این چهره آنقدر عجیب و متفاوت به نظر می رسد که از هر طرفی که آن را نگاه بکنید هیچ شباهتی به فرانک ریبری ندارد.

این مساله باعث شد که ریبری در توییتر خودش به این مساله واکنش نشان دهد و به EA بگوید که این کیست که جای وی در بازی قرار داده اند.

طراحی چهره عجیب فرانک ریبری در FIFA 20

این توییت 13هزار بار ریتوییت شده و حدود 61هزار لایک خورده است. در همین حال نیز PES از این فرصت استفاده کرده و با ریت کردن توییت ریبری و نمایش چهره وی در PES 20 از اب گل آلود بهترین بهره را برده است. PES با انتشار چهره ریبری در این بازی طعنه بزرگی به EA زده.

طراحی چهره عجیب فرانک ریبری در FIFA 20بسیاری این تغییر چهره عجیب ریبری و طراحی مجدد آن را به خاطر خروج این بازیکن از بایرن مونیخ و عدم حضور وی آلتیمیت تیم میدانند. با اینحال باید توجه به این مورد داشته باشم که چهره ریبری در FIFA 19 بسیار جالب و خوب طراحی شده بود. باید منتظر واکنش EA به این مطلب باشیم.

 

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − 5 =