اخبار بازی

طرفدار Tomb Raider هزارپا خورد و Xbox One X جایزه گرفت !

طرفدار Tomb Raider هزارپا خورد و Xbox One X جایزه گرفت !

وی جی مگ: یک طرفدار Tomb Raider در نمایشگاه SDCC 2018 در یک چالش حشره‌خوری شرکت کرد پس از خوردن یک هزارپا، با یک دستگاه کنسول Xbox One X به عنوان جایزه به خانه بازگشت.

به گزارش وی جی مگ، برنده این چالش و کنسول Xbox One X که در فروم Reddit با نام کاربری lilypad360 شناخته می‌شود عکس را به عنوان مدرک اثبات پیروزی خود در این فروم به اشتراک گذاشت که در مقابل بنر تبلیغاتی بازی Shadow of the Tomb Raider ایستاده است. در این چالش lilypad360 یک هزارپا را می‌خورد تا شانس چرخش گرداننده‌ای که تمامی جوایز آن مربوط به بازی Shadow of the Tomb Raider را به دست آورد. این گرداننده در مجموع شامل 21 جایزه بوده که تنها یکی از آن‌ها به کنسول Xbox One X ختم می‌شد و جایزه برنده چالش عجیب SDCC 2018 نیز دقیقا کنسول بین‌نسلی مایکروسافت از آب درآمد.

عکسی نیز از این طرفدار Tomb Raider و گرداننده منتشر شده که سایر گزینه‌های موجود در آن از تی‌شرت گرفته تا مواری دیگر از جمله گزینه پوچ به چشم می‌خورد. بنابراین حتی این امکان وجود داشت که شرکت‌کننده‌ای حشره مذکور را قورت داده باشد اما بدون کسب هیچ جایزه‌ای به خانه برگردد. از آن‌ جایی که بسیاری متعجب بودند خوردن یک هزارپا چه احساسی دارد lilypad360 تجربه خود را از این فرآیند به طور کامل به اشتراک گذاشته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + 3 =