اخبار بازی

فروش بازی Monster Hunter World به 8.3 میلیون نسخه رسید

فروش بازی Monster Hunter World به 8.3 میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: انتشار گزارش مالی سه‌ماهه نخست سال مالی 2018 شرکت کپکام از رسیدن میزان فروش بازی Monster Hunter World به 8.3 میلیون نسخه خبر می‌‍دهد. این گزارش مالی آمار مربوط به بازه زمانی اول آپریل تا انتهای ژوئن را ارائه می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، آمار منتشر شده افزایش عظیم و قابل توجه درآمد شرکت کپکام را نشان می‌دهد. بدین شرح که درآمد این شرکت 46.5 درصد رشد داشته و درآمد بخش عملیاتی نیز میزان بسیار قابل توجه افزایش 550.8 درصدی را نشان می‌دهد. فروش خالص در بخش گیم به تنهایی 13,782 میلیون ین بوده و از رشد 79.3 درصدی به صورت سالیانه خبر می‌دهد. درآمد عملیاتی این بخش نیز 5,735 میلیون ین بوده افزایش 242.2 درصدی سالیانه را نشان می‌دهد.

میزان زیادی از این عملکرد درخشان به بازی Monster Hunter World اختصاص می‌کند. براساس آمار ارائه شده تا تاریخ 30 ژوئن، فروش بازی Monster Hunter World به 8.3 میلیون نسخه رسیده است. در ادامه اعلام شده دو بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection و Mega Man Legacy Collections هم فروش و عملکرد قدرتمندی به ثبت رساندند. در انتها شرکت کپکام در بیانیه منتشر شده خود از انتظار بالای خود برای دو بازی Devil May Cry 5 و Resident Evil 2 سخن گفت که قرار است هر دو سه‌ماهه چهارم و انتهایی سال مالی جاری عرضه شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + یازده =