اخبار بازی

فروش مجموعه Borderlands به 43 میلیون نسخه رسید

فروش مجموعه Borderlands به 43 میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: در شرایطی که امروز اکثر توجه رسانه‌ها به فروش 110 میلیون نسخه‌ای GTA 5 اختصاص پیدا کرده اما Take Two در نشست مالی اخیر خود اعلام کرد که فروش مجموعه Borderlands به 43 میلیون نسخه رسیده. آماری قابل توجه برای این سری که کار خود از نسل گذشته بازی‌های ویدئویی شروع کرد.

به گزارش وی جی مگ، هنوز مشخص نیست که Tales From Borderlands و Borderlands Legends نیز در آمار فروش مجموعه Borderlands لحاظ شده‌اند اما بدون توجه به این موضوع هم می‌توان نتیجه‌گیری کرد که با آماری قابل توجه برای یکی از پرمخاطب‌ترین مجموعه بازی‌های این روزها روبرو هستیم.

جالب است بدانید Take Two اعلام کرده با وجود گذشت هفت سال از انتشار Borderlands 2، این بازی همچنان یک میلیون کاربر فعال را در اختیار دارد. با توجه به عرضه Borderlands 3 در 13 سپتامبر سال جاری میلادی برای PS4، Xbox One و PC می‌توان انتظار داشت که آمار فروش مجموعه Borderlands به‌زودی از مرز 50 میلیون نسخه عبور کند.

با آمار به دست آمده می‌توان اطمینان داشت که فعلا استودیو Gearbox فرایند توسعه نسخه‌های مختلف این سری را متوقف نمی‌کند. استودیویی که سرمایه‌گذاری زیادی را روی توسعه سومین قسمت از این مجموعه انجام داده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + سیزده =