اخبار بازی

فروش Minecraft به 176 میلیون نسخه رسید

فروش Minecraft به 176 میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: ده سالگی Minecraft ضمن معرفی بازی جدیدی در این مجموعه تحت عنوان Minecraft Earth با انتشار آمار جدیدی در رابطه با عملکرد تجاری آن همراه شد و همان‌طور که می‌توان حدس زد این آمار بسیار خیره‌کننده است. به گفته دو شرکت مایکروسافت و Mojang فروش Minecraft به 176 میلیون نسخه رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به این که بازی مورد بحث روی تقریبا تمامی پلتفرم‌ها از موبایل‌ها گرفته، کنسول‌های نسل قبلی و نسل حاضر تا حتی کنسول دستی PS Vita در دسترس قرار دارد رسیدن فروش Minecraft به 176 میلیون نسخه چندان دور از انتظار به شمار نمی‌رفت. براساس اطلاعات موجود نسخه PC بازی مجموعا 30 میلیون نسخه به فروش رسانده است. هیچ بازی دیگری تاکنون به این اندازه فروش نداشته و تا جایی که آمار و اطلاعات در دسترس هستند Minecraft پرفروش‌ترین اثر دنیای بازی محسوب می‌شود.

شاید بزرگ‌ترین رقیب این بازی، عنوان Tetris باشد که اما مشخص نیست در طول سالیان اخیر چه تعداد از یک نسخه این مجموعه فروخته شده. در حالی که شکی وجود ندارد مجموع تمامی نسخه‌های Tetris از Minecraft بیشتر فروخته اما به سختی می‌توان متصور شد یک نسخه از سری پازل Tetris از ساخته Mojang که تنها یک بازی به شمار می‌آید فروش بیشتری تجربه کرده باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × سه =