اخبار بازی

قیمت مدل جدید Xbox One لو رفت ؟

قیمت مدل جدید Xbox One لو رفت ؟

وی جی مگ: در یک سال گذشته گزارشات و شایعات بسیاری منتشر شده که بیان می‌دارد کمپانی مایکروسافت در حال کار روی یک مدل جدید Xbox One که شامل دیسک نیز نمی‌شود است. کنسولی که قرار است در 7 می انتشار یابد. با این حال در حالی که هم‌اکنون در ماه آپریل به سر می‌بریم هیچ تاییدیه‌ای از سوی مایکروسافت در خصوص وجود داشتن این کنسول جدید صورت نگرفته است.

به گزارش وی جی مگ، اکنون جزئیاتی جدیدی منتشر شده که رنگ بیشتری به صحت داشتن این مدل جدید می‌بخشد. به گفته رسانه آلمانی Winfuture مدل جدید Xbox One دارای هارد دیسک یک ترابایتی بوده و قیمی معادل 230 یورو در اروپا خواهد داشت که چیزی معادل 250 دلار کانادا است. البته این احتمال هم وجود دارد که نسخه جدید کنسول مایکروسافت در اروپا قیمت بیشتری داشته باشد و قیمت 200 دلاری برای آن در آمریکا در نظر گرفته شود. از نظر شکل ظاهری نیز Winfuture مدعی شده که این نسخه جدید دقیقا به مانند Xbox One S خواهد بود.

هنگامی که اولین شایعات از وجود چنین کنسول بدون دیسکی مطرح شد بسیاری از مخاطبین، قیمت 200 دلاری را برای آن متصور شدند. در حال حاضر Xbox One S با قیمت 250 دلار قابل تهیه است بنابراین چه دلیلی وجود دارد که یک نسخه بدون دیسک از کنسول نسل هشتمی مایکروسافت قیمتی بیشتر از مدل با دیسک آن داشته باشد. هنگامی که پشتیبانی از دیسک مطرح نباشد هزینه تولید نیز کاهش یافته و در حالت کلی این صرفه‌جویی باید به جیب مشتری نیز راه پیدا کند. به همین دلیل شاید اطلاعات لو رفته چندان هم قابل اطمینان نباشند و بهتر است تا انتشار جزئیات رسمی از مایکروسافت منتظر بمانیم.

برچسب‌هاmicrosoft XBOX xbox one xbox one s
فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + هشت =