اخبار بازی تریلر

معرفی بازی Remnant: From the Ashes توسط سازندگان Darksiders 3

وی جی مگ: بازی Remnant: From the Ashes توسط سازندگان Darksiders 3 معرفی شد. دو استودیو Perfect World و Gunfire Games که مشغول توسعه سومین قسمت از بازی Darksiders هستند بازی اکشن شوتر سوم‌شخصی را رونمایی کردند. این عنوان کوآپ Survival برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در حال ساخت است.

به گزارش وی جی مگ، بازی Remnant: From the Ashes در یک کره زمین پس-آخرالزمانی جریان داشته و در بعدی دیگری به نام The Root آغاز می‎شود. به منظور بقا پلیرها باید در بعدهای مختلف سفر کنند و برای این امر می‌توانند از سلاح‌های ترکیبی و تجهیزات متنوعی در طول مراحل داینامیک بازی استفاده نمایند. استخدام نیروهای مختلف به عنوان مثال در قسمت تجاری برای افزایش محبوبیت پایگاه‌های بازی و شخصیت‌سازی کاراکترها از جمله قابلیت‌های Remnant: From the Ashes است که در اختیار گیمر قرار می‌دهد. هم‌چنین در کنار حاضر بودن نوع مختلفی از کاراکترهای مختلف که گیمر می‌تواند از بین‌ها آن انتخاب نماید یک سیستم پیشرفت کاراکتر نیز در بازی وجود دارد.

لازم به ذکر است دمو بازی Remnant: From the Ashes در نمایشگاه Gamescom 2018 و PAX West 2018 که ماه آگوست پیش‌رو برگزار می‌شوند قابل بازی خواهد بود.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 6 =