اخبار بازی

معرفی بسته The Walking Dead: The Telltale Definitive Series

معرفی بسته The Walking Dead: The Telltale Definitive Series

وی جی مگ: کمپانی Skybound Games از بسته The Walking Dead: The Telltale Definitive Series رونمایی کرد. مجموعه کاملی از Telltale’s The Walking Dead برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC که شامل 50 ساعت گیم‌پلی، 23 اپیزود منحصر به فرد، گرافیک بهبود یافته، بخش‌های پشت صحنه ساخت بازی و بازسازی منوهای کلاسیک آن می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به گفته کمپانی Skybound بسته The Walking Dead: The Telltale Definitive بهترین و کامل‌ترین راه برای تجربه داستان کلمنتاین محسوب می‌شود. به عبارت دیگر این بهترین فرصت برای پلیرهای جدید به شمار می‌رود تا وارد داستان بازی شده و هم‌چنین پلیرهای قدیمی نیز می‌توانند تجدید ملاقاتی با ماجراجویی احساسی که در شش سال گذشته پشت گذاشته‌اند داشته باشند. در حال حاضر صحبتی از نسخه‌های دیگر از جمله Nintendo Switch نشده و این بسته ظاهرا برای PC نیز در انحصار Epic Games Store خواهد بود. البته این موضوع هنوز به صورت رسمی مورد تایید قرار نگرفته است.

هم‌اکنون تنها بازه زمانی سپتامبر برای انتشار بسته کامل The Walking Dead در نظر گرفته شده و تاریخ عرضه دقیقی برای آن اعلام نشده است. با این حال این مجموعه به صورت سه Collector’s Pack متفاوت در دسترس قرار خواهد گرفت. اولین بسته، Protector Pack نام داشته و 100 دلار قیمت دارد و شامل پیراهن “School for Troubled Youth”، سنجاق کلمنتاین و لی و عروسک‌های کلمنتاین می‌شود.

دومین بسته Guardian Pack نام داشته و 250 دلار قیمت دارد و علاوه‌بر دارا بودن تمامی محتویات بسته قبلی، شامل فیگورهای کلمنتاین و لی و آرت چاپ شده‌ای از کلمنتاین می‌شود. بسته آخر هم تحت عنوان Signature Pack و با قیمت 350 دلار شامل آرت امضا شده‌ای از سوی تیم Still Not Bitten، صدای طراحان و خالق The Walking Dead یعنی رابرت کرکمن می‌شود. تنها 100 مورد از این بسته موجود بوده و شامل محتویات Guardian Pack می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 5 =

  • من متاسفانه فقط فصل یک رو بازی کردم و در گوشی آیفون 4s بود. برخلاف اینکه اصلا به بازیهای موبایل علاقه ندارم اما به نظرم بهترین حس هم در گوشی میشه تجربه کرد البته با هدفون:) واقعا یکی از بهترین بازیهاییه که زامبی توش بوده و لقب GOTY که سال ۲۰۱۲ گرفت هم نوش جونش(تنها بازی این سبک که این جایزه رو گرفته) قسمت بشه بقیش هم بازی کنیم:((