اخبار بازی

معرفی رسمی Halo: The Master Chief Collection برای PC

معرفی رسمی Halo: The Master Chief Collection برای PC

وی جی مگ: مایکروسافت در جریان آخرین برنامه Inside Xbox بالاخره بسته Halo The Master Chief Collection را برای PC معرفی کرد. بسته‌ای که شامل تمامی قسمت‌های اصلی این مجموعه شده و اینبار البته Halo Reach نیز در آن قرار گرفته تا گیمرها روی PC با تجربه‌ای کامل از مجموعه بازی Halo روبرو باشند.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا مایکروسافت توضیح داده که دو استودیو Splash Damage‌ و Riffian در جریان توسعه Halo The Master Chief Collection برای PC به استودیو 343Industries کمک کرده‌اند. همچنین توضیح داده شده که هرکدام از قسمت‌های مجموعه به صورت جداگانه برای PC منتشر می‌شود و خبری از عرضه آنها در یک بسته نیست.

مایکروسافت دلیل اصلی این موضوع را قرار گرفتن وضعیت فنی هرکدام از بازی‌ها در سطح خوبی اعلام کرده. معمولا زمانی که شاهد عرضه یک بسته هستیم، به واسطه جمع‌آوری تمامی عناوین در کنار یکدیگر شاهد به وجود آمدن مشکلات فنی هستیم و مایکروسافت سعی کرده از این موضوع در عرضه بازی جدید خود برای PC جلوگیری کند.

نکته مثبت معرفی رسمی Halo The Master Chief Collection‌ برای PC این است که گیمرها می‌توانند این مجموعه را از طریق Microsoft Store و Steam خریداری کنند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بسته Halo The Master Chief Collection عرضه شده برای Xbox One شامل Halo Reach نبود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − یک =