اخبار بازی

هفته آینده What Remains of Edith Finch برای Switch عرضه می‌شود

هفته آینده What Remains of Edith Finch برای Switch عرضه می‌شود 1

وی جی مگ: به نظر می‌رسد به‌زودی و در هفته آینده شاهد انتشار بازی تحسین شده What Remains of Edith Finch برای کنسول Nintendo Switch خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی نسخه Nintendo Switch ساخته سورئال و احساسی استودیو Giant Sparrow که توسط کمپانی Annapurna Interactive منتشر شده در Japanese Nintendo eShop لیست شده و برای عرضه در هفته آینده در تاریخ 4 جولای برنامه‌ریزی شده است. اگرچه این موضوع تاکنون مورد تایید رسمی Annapurna Interactive قرار نگرفته اما ظاهرا دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو نیز می‌توانند این اثر اول شخص ماجراجویی را تجربه نمایند.

در این لیست قیمت بازی برابر 2200 ین (حدودا معادل 20 دلار کانادا) اعلام شده و به 2.2 گیگابایت فضای خالی احتیاج خواهد داشت. هم‌‎چنین لیست Japanese Nintendo eShop بیان داشته که این نسخه از زبان انگلیسی نیز پشتیبانی می‌کند بنابراین در حالی که هنوز هیچ گونه تاییدیه مبنی بر عرضه آن در بازار غرب صورت نگرفته، به نظر می‌رسد شاهد انتشار بازی روی eShop مناطق غربی نیز خواهیم بود. What Remains of Edith Finch پیش از این برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار گرفته است.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − شش =