اخبار بازی

همکاری Bethesda با UFC برای تبلیغ بازی Fallout 76

همکاری Bethesda با UFC

وی جی مگ: تبلیغ بازی‌ها در شبکه‌های ورزشی چیز عجیبی نیست ولی بعضی اوقات این همکاری اندکی عجیب به نظر می‌رسد. خبر رسیده که شرکت Bethesda با UFC برای تبلیغ بازی Fallout 76 همکاری می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، قهرمان وزن متوسط استرالیا یعنی Robert Whittaker سفیر شرکت Bethesda در استرالیا و نیوزلند خواهد بود. او قرار است به روش‌های گوناگون بازی Fallout 76 را تبلیغ کند. یکی از این روش‌ها استریم Whittaker برای بازی‌های Bethesda از طریق Twitch است. احتمال این وجود دارد که او در تبلیغات محلی نیز ظاهر شود.

با توجه به صحبت‌های Simon Aulty مدیرعامل ZeniMax استرالیا این همکاری در هر دو طرف بی‌نقص است. « Robert در زمان فوق‌العاده‌ای از حرفه خود قرار دارد و شرکت Bethesda می‌خواهد بازی‌های خود را معرفی کند، پس نمی‌توانیم منتظر بمانیم که ببینیم چه چیزی را باهم می توانیم به دست آوریم.»

Whittaker نیز به خاطر این همکاری بسیار هیجان‌زده است. «من با شرکت Bethesda برای معرفی بازی‌های آینده خود همکاری می‌کنم و هیجان خودم را با طرفدارانم و جامعه Bethesda به اشتراک می‌گذارم.»

بازی Fallout 76 در تاریخ 16 نوامبر 2018 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد. اینبار این بازی قرار است بخش Multiplayer بزرگی را ارائه دهد و با این کار تنوع بازی بیشتر می‌شود. به زودی یک نسخه بتا از این بازی منتشر می‌شود.

 

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − 2 =