وی جی مگ: در سالهای اخیر پرداختها درون برنامهای و loot Box ها بیشتر شدهاند. درحالی که بسیاری از کمپانیها این کار را به روش درست و منطقی انجام میدهند و هیچ تاثیری روی بازی نمیگذارد، بعضی از کمپانیها از این ویژگی استفاده نادرست میکنند و پلیرها را اذیت میکنند.
به گزارش وی جی مگ، برخی از بازیها که بیش از حد از این ویژگی استفاده میکردند و پلیر را مجبور میکردند تا برای برد، پول خرج کنند شکست خوردند مانند بازی Star Wars Battlefront 2 که پرداختهای درون برنامهای زیادی داشت. پس سازندگان هنگام انجام چنین کارهایی باید احتیاط کنند تا پلیرها از بازی زده نشوند چرا که عناوین زیادی در بازار وجود دارد که پلیر را مجبور به پول خرج کردن نمیکند.
تهیه کننده بازی Anthem به سوالات طرفداران در مورد بازی پاسخ داد و در مورد پرداختهای درون برنامهای ابراز نگرانی کرد.
«هیچ Loot Box و پرداخت پول برای قدرت بیشتر در بازی وجود ندارد و آیتمهای قابل خریداری، همگی تزئینی هستند ولی ما میخواهیم شما قبل از خرید بدانید به چه چیزی پول میدهید».
وقتی که از بازی Anthem رو نمایی شد و وقتی که کلمه «Online» به میان آمد، همه یاد پرداختهای درون برنامهای بازیهای EA افتادند. پرداخت درون برنامهای چیز جدیدی نیست و نمیتوان از آن به عنوان ویژگی منفی یاد کرد. با پرداخت درون برنامهای، پلیر میتواند کارکتر خود بیشتر را شخصی سازی کند و اگر اهمیتی نمیدهد میتواند پولی برای این کار پرداخت نکند. هیچ مشکلی وجود نداشت تا اینکه پرداخت درون برنامهای درگیمپلی برخی از بازیها تاثیر گذار شد.
به نظر میرسد که بازی Anthem قرار است طبق سنتها عمل کند که واقعا خوب است. البته بازخورد منفی گیمرها نیز بیتاثیر نبود چرا که باعث شده عنوانی مانند Star Wars Battlefront 2 با شکست مواجه شود و در نتیجه سازندگان چنین کاری را تکرار نمیکنند. بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه سال بعد برای پلتفرمهای PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.
نظری ارسال کنید