وی جی مگ: در جریان برگزاری رویداد GDC 2019 کوری بارلوگ از استودیو سانتا مونیکا هم حضور داشت و از تغییرات داستانی God of War و ریبوت سناریو آن بعد سال اول تولید بازی خبر داد. ظاهرا ایشان در فرایند ساخت بازی مرتکب اشتباهاتی شده بود و به همین دلیل اوضاع پیچیده شده بودند.
به گزارش وی جی مگ، بارلوگ توضیح داد «در اولین سال ساخت بازی، نکاتی بود که من آنها را نادیده گرفتم. دائما به سایرین میگفتم باید فلان کار را انجام دهید و به همین دلیل اوضاع را خراب میکردم. سپس متن سناریو را ریبوت کردم. ما به مدت یک سال داستانی را به نگارش در آوردیم که در واقع غلط بود. من به نکات مختلف توجهی نمیکردم و داستانی را مینوشتم که ارتباطی به شخصیتهای بازی نداشت. به همین دلیل داستان شکلی سرگردان به خود گرفت.»
بارلوگ خوستار داستانی ساده و در عین حال شخصیتهای پیچیده بود تا بتواند شروعی دوباره برای کریتوس رقم بزند. به دنبال توضیح در خصوص تغییرات داستانی God of War کارگردان بازی ادامه داد «میدانستیم که نباید به صورت مداوم آن را ریبوت خطاب کنیم زیرا تصورات غلطی ایجاد میکرد. ما پیشینه داستانی بازی را حفظ کرده و احساس کلی که این اثر منتقل میکرد را تغییر دادیم. ما روی رشد شخصیت کریتوس کار زیادی انجام دادیم و اصلا چرا باید آنها را دور میانداختیم ؟ عناوین قبلی، فصل اول زندگی این شخصیت محسوب میشدند و اکنون فصل دوم آن آغاز شده است.»
بارلوگ زمان مطرح کردن ایده بازی نزد مدیر سونی یعنی شوهی یوشیدا تاکید زیادی روی رابطه و پدر و فرزندی بین کریتوس و آرتئوس داشت. علیرغم تمامی ریسکها و مشکلات، ایده بارلوگ و سایر اعضای تیم سانتا مونیکا به بهترین شکل ممکن ثمره داد و به طور شگفتانگیزی میان گیمرها و منتقدان با استقبال و تحسین مواجه شد. اثری که به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در دسترس قرار دارد.
نظری ارسال کنید