اخبار بازی

چرا نسخه جدید Splinter Cell ساخته نمی‌شود ؟

چرا نسخه جدید Splinter Cell ساخته نمی‌شود ؟

وی جی مگ: در یک سال گذشته شایعات مختلف و گسترده‌ای پیرامون نسخه جدید Splinter Cell که تقاضای فراوانی هم برای توسعه آن وجود دارد به گوش رسید که البته هیچ کدام تحقق پیدا نکرد. با توجه به این که آخرین نسخه از این مجموعه در سال 2013 تحت عنوان Splinter Cell: Blacklist ساخته و عرضه شد و اکنون طرفداران تمایل زیادی برای تجربه مجدد این سری دارند باید دید چه دلایلی وجود دارد که Ubisoft هم‌چنان از ساخت و معرفی نسخه جدید این مجموعه خودداری می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، ایو گلیموت مدیرعامل کمپانی فرانسوی Ubisoft در گفتگو با IGN توضیحاتی در خصوص غیبت این مجموعه اکشن مخفی‌کاری محبوب در سال‌های اخیر ارائه کرد. به گفته گلیموت، تمایل Ubisoft برای ایجاد تغییرات در سری Splinter Cell و هر نسخه جدید آن در مقایسه با عناوین قبلی با خواسته طرفداران این مجموعه تناقض دارد که همواره دوست دارند این سری از ریشه‌های خود چندان منحرف نشود. همین موضوع سبب شد فشار زیادی روی تیم سازنده Splinter Cell برای کار روی این مجموعه باشد.

از طرفی دیگر مدیر کمپانی مذکور ادامه داد محبوبیت روز افزون فرنچایزهای دیگر Ubisoft مانند Assassin’s Creed عامل مهمی در غیبت Splinter Cell در سال‌های اخیر بوده است و این توسعه‌دهنده فرانسوی ترجیح داده به جای کار روی این مجموعه اکشن مخفی‌کاری، روی فرنچایزهای دیگر کار کند. با این حال ایو گلیموت اظهار کرد در آینده اخباری پیرامون فرانچایز Splinter Cell خواهیم شنید اما اکنون نمی‌تواند جزئیات بیشتری در میان بگذارد با این حال تاکید زیادی نیز روی اظهارات انتهایی خود نکرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =