اخبار بازی

کمپانی Capcom همچنان به Dead Rising اهمیت می‌دهد

کمپانی Capcom همچنان به Dead Rising اهمیت می‌دهد

وی جی مگ: از زمان بسته‌ شدن استودیو Capcom Vancouver و کنسل شدن پروژه جدید Dead Rising در دست تولید آن‌ها در سال 2018، خبری از این مجموعه زامبی محور به گوش نرسیده است. در حالی که شاید بسیاری فکر می‌کردند این مجموعه به انتهای خط رسیده اما به نظر می‌رسد کمپانی Capcom همچنان به Dead Rising اهمیت فراواتی می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، در جریان نشست مالی اخیر، شرکت Capcom لیستی از عناوین و محتویات مهم و اختصاصی خود را منتشر کرد که که در میان آن‌ها Dragon’s Dogma، Monster Hunter، Devil May Cry، Street Fighter، Resident Evil و جالب‌تر از همه Dead Rising به چشم می‌خورد. فرنچایزی که 4 نسخه اصلی و عناوین فرعی به همراه بسته‌های الحاقی آن مجموعا 13 میلیون نسخه فروش داشته است.

این موضوع نشان می‌دهد کمپانی Capcom همچنان به Dead Rising اهمیت داده و این فرنچایز برای شرکت بسیار مهم به شمار می‌رود. در حالی که پس از بسته شدن و تعطیلی استودیو Capcom Vancouver و کنسل شدن پروژه آن‌ها که سبب ضرر 40 میلیون دلاری برای Capcom شد فرض بسیاری بدین گونه بود که کار مجموعه Dead Rising به اتمام رسیده اما گزارش مالی اخیر منتشر شده خلاف این موضوع را نشان می‌دهد تا هم‌چنان امید برای طرفداران این سری اکشن باقی بماند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =