اخبار بازی

کمپانی EA به دنبال ساخت مجموعه بازی‌های جدید

کمپانی EA به دنبال ساخت مجموعه بازی‌های جدید

وی جی مگ: به نظر می‌رسد شرکت EA سخت در تلاش است تا IPهای جدیدی بسازد. در طی کنفرانس مالی که همه سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران در آن حضور داشتند، ناشر این شرکت قول چندین IP جدید را داد.

به گزارش وی جی مگ، Andrew Wilson مدیر اجرایی EA اعلام کرد هر دو استودیوی Motive و Respawn در حال کار بر روی IPهای جدید هستند. او گفت به اضافه بازی‌های شگفت‌انگیزی که امسال عرضه می‌شوند مانند Battlefield V، Anthem، آخرین بازی‌های ورزشی امسال و Command and Conquer Rivals، بازی‌های جدیدی در دست توسعه هستند که برای همه پلتفرم‌ها منتشر می‌شوند. استودیوی Respawn در حال توسعه بازی Star Wars Jedi Fallen Order است که بین آپریل 2019 و مارس 2020 عرضه می‌شود. همچنین یک پروژه دیگر نیز در دست دارند. استودیوی Motive نیز در حال ساخت یک IP جدید است. استودیوهایی که بازی‌های موبایلی می‌سازند در حال ساختن چندین بازی برای تلفن‌های هوشمند هستند. پروژه‌های دیگری هم داریم که در راه هستند. قرار است این بازی‌ها متفاوت باشند تا گیمر‌ها با سلیقه‌های متفاوت بتواند بازی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

Blake Jorgenson مدیر بخش مالی اعلام کرد که سرمایه‌گذاران پول زیادی را روی IPهای جدید، ساخت استودیوی‌های جدید و استخدام کارمندان جدید خرج کرده‌اند. او اشاره کرد که چند عنوان هیجان‌انگیز در دست ساخت‌ هستند که اطلاعاتی در مورد آن‌ها در سال جاری اعلام خواهد شد.

Wilson تاکید کرد که محتواهای بیشتری برای گیمرها در راه است. شرکت EA روی سیستم‌هایی مانند سیستم یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی، Cloud Gaming و… سرمایه‌گذاری کرده است و به زودی اطلاعات بیشتری منتشر می‌شود.

برچسب‌هاEA Motive pc PS4 Respawn xbox one بازی
امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =