اخبار بازی

آخرین هدیه سالگرد سی سالگی Ubisoft به هواداران

آخرین هدیه سالگرد سی سالگی Ubisoft به هواداران 1

شرکت Ubisoft به مناسبت سی سالگی این شرکت، هر ماه یک یا چند بازی را به صورت رایگان در اختیار گیمر‌ها قرار می‌داد. اینبار قرعه به نام Assassin’s Creed 3 خورده است.

گیمر‌ها می‌توانند از تاریخ هفتم دسامبر این بازی را در نرم‌افزار UPlay دریافت کنند. اگر تا به امروز هیچکدام از بازی‌های رایگان یوبی‌سافت را دریافت نکردید کافی است تا نرم‌افزار UPlay را نصب کرده و نسخه رایگان Assassin’s Creed 3 را در آن اضافه کنید. با اضافه کردن این بازی به Library این بازی برای همیشه روی اکانت شما ثبت خواهد شد. به نظر می‌رسد که Assassin’s Creed 3 آخرین بازی رایگانی باشد که Ubisoft آنرا به گیمرها هدیه می‌کند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − پنج =

  • من چند سال پیش این بازی رو خریداری کردم کل بازیرو هم دانلود کردم ولی وقتی خواستم انلان بازی کنک هیچ سروری پیدا نمیکرد بعد از کمی جستوجو فهمیدم سروراش خیلی وقته از کار افتادن حالا چطور این بازیرو عرضه میکنن د حالی که سروری نداره؟

    • خب قابلیت بازی کردن قسمت سینگل پلیر بازی هنوز وجود داره. خیلی ها هم برای آرشیو کردن بازی اورجینال استفاده خواهند کرد. ولی خب همونطوری که گفتی قسمت آنلاین این بازی خیلی وقته که نابود شده